Thelawyer 77 Skrevet 24. Juli, 2019 Dette er muligvis provokatorisk, men også en reel reflektion over, hvad vi/jeg støder på derude. Er selv ny i dette univers (4 måneder). De måneder har jeg bestemt brugt til at danne mig erfaringer. Jeg er stødt på helt fantastiske oplevelser (hos Emillly på Frederiksberg (alm sex)) og hos Tina i Valby (Thaimassage med megaending) og katastrofale oplevelser (ingen grund til at hænge dem ud). Er tilmed en gang stødt på oplevelsen, at jeg havde opfattelsen, at det var en “handlet pige” jeg var sammen med. Det var ligeså ubehageligt, som når jeg er forsvarer for piger (se mit tidligere indlæg om handlede piger). Jeg havde det efter seancen rigtig rigtig skidt. Jeg besluttede “det gør jeg aldrig mere”. Som andre lader jeg dog det lille hoved tænke istedet for det store, og det er formentlig ok. Hvem narrer egentlig hvem i dette univers? Gennem mine blot 4 måneders “research”/erfaring har jeg dog erfaret, at danske piger er markant dyrere end udenlandske. Det er uanset om de så kommer fra Grækenland (kiss to you Emilly), er danske statsborgere med udgangspunkt i Thailand (den er til dig Tina) eller blot forbi, at de er i landet på et 3 måneders visum. Er denne prisforskel udtryk for, at 3F endnu ikke har set dette marked - eller er der en anden årsag til prisforskellen? Var der tale om håndværkere til Øresundsforbindelsen skulle der nok være ramaskrig og 3F ville komme på banen. Det gør de ikke her - hvorfor? Er det fordi, at der for 3F ikke er penge i dette marked eller er årsagen at markedet ikke bør eksistere? Dette er et (provokatorisk) indlæg baseret på, at jeg synes vi - som i Tyskland - bør have ordentlige forhold, hvor vi prøver at sikre, at der bliver betalt skat af indtægterne, at vi ikke har “udlejere”, der er tæt på rufferigrænsen (formentlig over) og at vi prøver at undgå handlede kvinder samt sikker sex. Alternativet er vel Sverige - altså forbud.... Hvad synes i - “bordeller” som i Tyskland (og Las Vegas - det har jeg dog prøvet mange gange) eller som det er nu. Eller er det ok midt imellem de to forskellige samfundsholdninger, som vi aktuelt befinder os i? hilsner TheLawyer 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. Juli, 2019 Thelawyer skrev, for 2 timer siden: Er denne prisforskel udtryk for, at 3F endnu ikke har set dette marked - eller er der en anden årsag til prisforskellen? Var der tale om håndværkere til Øresundsforbindelsen skulle der nok være ramaskrig og 3F ville komme på banen. Det gør de ikke her - hvorfor? Er det fordi, at der for 3F ikke er penge i dette marked eller er årsagen at markedet ikke bør eksistere? Måske fordi glædespiger skal være selvstændigt erhvervsdrivende - og så er det vel ikke 3F´s gebet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandsprøjten 589 Skrevet 27. Juli, 2019 Det med at de udenlandske piger er så meget billigere er jeg ikke helt enig i. På et dansk bordel snakker vi typisk dkk 1100 for ½ time. Og så er det typisk at man får alle "de blide ydelser uden yderligere tillæg". De udenlandske piger har ofte en klart lavere grundpris for ½ time. MEN - så er det uden dit og uden dat - og så løber det lige pludseligt op og er slet ikke så billigt. Yderligere er det typisk sådan at de udenlandske piger jeg går efter er de super lækre - og de ved udmærket godt hvad varen skal koste. Så den med de "dyre danske piger" synes jeg ikke er helt retfærdig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg