Hop til indhold
Basse

Overspændning

Recommended Posts

Jeg kommer en dek rundt i landet og har været vidt omkring i de kvindelige bekendtskaber.

Et problem jeg støder på er at jeg er "overspændt" når jeg først er sammen med pigen. Jeg er simpelthen så liderlig at jeg kommer i løbet af 2 minutter..

Det er et problem, for jeg vil selvfølgelig gerne have valuta for pengene.!

Rådet kunne selvfølgelig være at hive i banditten hjemmefra og få trykket fjernet, men idet jeg kører meget og langt er det ikke en mulighed.

Er der andre der har dette problem - og eventuelt råd for det?

Læste for mange år siden om en creme, der kan smøres på det lille hovede, men har ikke hørt om det siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte er det ikke selve gnubberiet der forårsager den tidlige afgang. Snarere er det udsigten til at skulle elske med en dejlig kvinde. Når det så endelig sker, er man så liret at skuddet kommer for hurtigt.

Den eneste løsning jeg fandt på det problem, da jeg var ung og sprængfyldt var at onanere lige inden akten. Det kunne faktisk fint lade sig gøre i bilen. Du skal nok finde et diskeret sted i nærheden at parkere. Har prøvet det medens jeg kørte. Det er farligere end spritkørsel.

Du kunne jo også ærligt fortælle pigen om dit "problem" De søde af pigerne, vil garanteret gerne give dig en 5 min spiller, og så en rigtig kanetur bagefter. Find en af dem der lejer sig ud i et bestemt tidsrum, i stedet for dem der sælger enkelt ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med tantra kan man forhindre udløsning. Altså at sæd kommer ud af lemmet. Men det gøres ved at spænde den "nederste"muskel i prostata. Sæden skydes stadig ud af sædblæren, og ender så i urinblæren. På mig virker det fint, men jeg oplever det stadig som en almindelig udløsning, og mister på vanlig vis rejsningen. Måske andre har oplevet det anderledes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste løsning jeg fandt på det problem, da jeg var ung og sprængfyldt var at onanere lige inden akten. Det kunne faktisk fint lade sig gøre i bilen. Du skal nok finde et diskeret sted i nærheden at parkere. Har prøvet det medens jeg kørte. Det er farligere end spritkørsel.

quote]

:lol::lol::lol: Det tror jeg du har helt ret i... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...