ekek 235 Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg undrer mig over, at de fleste GP’er tilsyneladende holder åbent under hedebølger. De har selvfølgelig brug for indtjeningen, men er der virkelig kunder når det er så drønvarmt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 24. Juli, 2019 ekek skrev, for 5 minutter siden: Jeg undrer mig over, at de fleste GP’er tilsyneladende holder åbent under hedebølger. De har selvfølgelig brug for indtjeningen, men er der virkelig kunder når det er så drønvarmt? Det er i varmen, at liderligheden har overtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 24. Juli, 2019 Altså jeg personligt bliver endnu mere liderlig end jeg normalt er når vejret er godt. Jeg har købt en ventilator som står og sørger for en lidt mere behagelig temperatur. Men nu synes jeg os primært det er udendørs der er uudholdeligt. Synes ikke det er så slemt indenfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 24. Juli, 2019 Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden: Altså jeg personligt bliver endnu mere liderlig end jeg normalt er når vejret er godt. Jeg har købt en ventilator som står og sørger for en lidt mere behagelig temperatur. Men nu synes jeg os primært det er udendørs der er uudholdeligt. Synes ikke det er så slemt indenfor Der er sikkert en grund til, at du har købt ventilatorer? Mon ikke der også bliver varmt hos dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 24. Juli, 2019 Richard Kimble skrev, for 7 minutter siden: Der er sikkert en grund til, at du har købt ventilatorer? Mon ikke der også bliver varmt hos dig? Brandvarmt Men det må godt være varmt og svedig når der er en god og dejlig grund Og det er der 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 24. Juli, 2019 Mit frække sted er køligt om sommeren, gamle huse I ved..... Ellers kan man jo gøre meget med aircon eller blæsere 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 Liv skrev, for 5 minutter siden: Mit frække sted er køligt om sommeren Hæ, hæ, hæ Liv altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Hæ, hæ, hæ Liv altså Huset altså 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7148 Skrevet 24. Juli, 2019 Liv skrev, for 45 minutter siden: Huset altså - - rigtig god værkstedshumor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5327 Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg er udendørs og her i Nordjylland er der altid en frisk brise. Det er super lækkert og der er mega travlt. Så varme er = ekstra arbejde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 24. Juli, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 time siden: Altså jeg personligt bliver endnu mere liderlig end jeg normalt er når vejret er godt. .... Det kender jeg godt og de mange letpåklædte piger på gaden er også inspirerende. Men jeg taber gejsten på vejen, hvis der er 32 grader, og man kender jo ikke forholdene i pigens hule før man er kommet ind. Men jeg spurgte bare af nysgerrighed, og der er altså kunder i varmen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 24. Juli, 2019 ekek skrev, for 13 minutter siden: Det kender jeg godt og de mange letpåklædte piger på gaden er også inspirerende. Men jeg taber gejsten på vejen, hvis der er 32 grader, og man kender jo ikke forholdene i pigens hule før man er kommet ind. Men jeg spurgte bare af nysgerrighed, og der er altså kunder i varmen? Ja det er der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg er mindre liderlig i varmen, og har det generelt bare ikke godt, når heden rammer. Derfor bliver det ikke til meget sjov for mig i disse måneder. Jeg glæder mig umådeligt til efteråret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Hæ, hæ, hæ Liv altså Så længe det ikke får radiatorventilerne til at åbne når hun spreder benene, så går det vel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 52 minutter siden: Så længe det ikke får radiatorventilerne til at åbne når hun spreder benene, så går det vel Nå det er derfra begrebet istap kommer fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 24. Juli, 2019 Varmen gør sku da at man bare er klar til at springe på alt. Hvis jeg bare boede i KBH ville jeg for længst ligge i favnen på en blondine med store babser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 Runaldo skrev, for 25 minutter siden: Varmen gør sku da at man bare er klar til at springe på alt. Hvis jeg bare boede i KBH ville jeg for længst ligge i favnen på en blondine med store babser Findes de kun i Kjøvenhavn da? Jeg sidder faktisk og kigger på en lige nu - midt i den mørke provins Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Findes de kun i Kjøvenhavn da? Jeg sidder faktisk og kigger på en lige nu - midt i den mørke provins På Fyn er mulighederne ret små. Der er nogle få som jeg holder af, men, det er intet som da jeg studerede i Storbyen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Nå det er derfra begrebet istap kommer fra? Ja det kan gå gruelig galt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Findes de kun i Kjøvenhavn da? Jeg sidder faktisk og kigger på en lige nu - midt i den mørke provins Sjovt, det gør jeg også - blondine og babser i en skøn combo........ og udsigten en dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 24. Juli, 2019 ekek skrev, for 7 timer siden: Jeg undrer mig over, at de fleste GP’er tilsyneladende holder åbent under hedebølger. De har selvfølgelig brug for indtjeningen, men er der virkelig kunder når det er så drønvarmt? Jada. Det er især i varmen der er brug for et godt blæs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Simone Wellness Skrevet 24. Juli, 2019 ekek skrev, for 10 timer siden: Jeg undrer mig over, at de fleste GP’er tilsyneladende holder åbent under hedebølger. De har selvfølgelig brug for indtjeningen, men er der virkelig kunder når det er så drønvarmt? Jeg tror det er mine sodavands is der lokker her i varmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 24. Juli, 2019 Sidder i Frankrig. Det I kalder hedebølge vil være behageligt køligt her. Og ingen problemer med sexlyst her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 25. Juli, 2019 Frække Tanja skrev, den 24-07-2019 at 13:05: Brandvarmt Men det må godt være varmt og svedig når der er en god og dejlig grund Og det er der En skam at jeg bor i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 25. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 33 minutter siden: En skam at jeg bor i Århus. Ja det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg