Hop til indhold

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Er der ingen der kender Pearl, hun skriver at hun indgår som tøs for diverse dominaer under navnet Bratty?

Det undrer mig at ingen kender hende?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa. Jeg er lige her.. Og tænker der er en del der kender mig, har arbejdet både med Miss H, Sascha og Dark. Og dominere også selv samt jeg har blide former, et godt kunde flow og en del faste.. 

Hvad vil du gerne vide? :P

Skrevet

:-)

stort spørgsmspørgsmål!

men i første omgang da en anmeldelse herinde.

Det er lissom det vi bruger Eroguide til - mest.

Skrevet

I know.  Men måske du finder ud a det, bedst ved enden at besøge mig eller forhører dig ved de dominaer jeg arbejder med? :)

Skrevet

Nu er jeg nysgerrig .. er der en aktuell link??

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge den prægtige Miss Pearl en enkelt gang før.

jeg havde en tusse-basse der skulle brændes af, så skrev til hende om hun var frisk på en omgang hed og vild sex, hurtigt svar med et stort ja.

ankom til adressen på Frederiksberg og blev lukket ind af dette dejlige lille nips med et stort smil over hele femøren.

lidt hyggesnak omkring den forestående Brøndby - fck kamp og så var vi ellers igang. Jeg vil egentlig ikke gå så neget i detaljer med hvad der skete, men det var hot, vådt og meget frækt :-)

klar anbefaling herfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.