Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Miss Pearl

Hejsa. Jeg er lige her.. Og tænker der er en del der kender mig, har arbejdet både med Miss H, Sascha og Dark. Og dominere også selv samt jeg har blide former, et godt kunde flow og en del faste.. 

Hvad vil du gerne vide? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Pearl

I know.  Men måske du finder ud a det, bedst ved enden at besøge mig eller forhører dig ved de dominaer jeg arbejder med? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge den prægtige Miss Pearl en enkelt gang før.

jeg havde en tusse-basse der skulle brændes af, så skrev til hende om hun var frisk på en omgang hed og vild sex, hurtigt svar med et stort ja.

ankom til adressen på Frederiksberg og blev lukket ind af dette dejlige lille nips med et stort smil over hele femøren.

lidt hyggesnak omkring den forestående Brøndby - fck kamp og så var vi ellers igang. Jeg vil egentlig ikke gå så neget i detaljer med hvad der skete, men det var hot, vådt og meget frækt :-)

klar anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...