RødeFrækkert 15 Skrevet 23. Juli, 2019 Hej Folkens Jeg har set adskillige reklamer for hjemme siden ”findlovedate.com”, som blandt andet dukker op gennem annoncelight Hvad der nogen herinde, som har erfaring med siden? Her tænker jeg særligt på fordelingen af catfish overfor kvinder, der rent faktisk søger en mand Hvis du helst vil sende mig erfaringer som PM, så er det også ok På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 23. Juli, 2019 RødeFrækkert skrev, for 36 minutter siden: Hej Folkens Formentlig fake og scam ligesom alle de andre. At den dukker op på Annonceligt er ingen garanti for at den er ok. Alene det engelske navn er mistænkeligt. Hvorfor skulle en masse enlige liderlige danske damer oprette profiler på en engelsk dating side?? Nej vel.... Held og lykke og pas på derude. Der er desværre alt for mange der kun er ude på én ting. Nemlig at franarre os vores surt optjenste $$ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 23. Juli, 2019 Ingen erfaringer, men det lyder umiddelbart som fup. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg