Younghorn 23 Skrevet 23. Juli, 2019 Hej drenge. Nogle der har prøvet hende https://annoncelight.dk/showad/279301 har haft hende i kikkerten de sidste par dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg kigger også lige med hun ser ret fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 25. Juli, 2019 ca dobbeltpris . Ser frem til at høre om hun er dobbelt så god og lækker som fx "Kristina" i Viby :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse112 23 Skrevet 30. Juli, 2019 Var der ingen der fik besøgt Sara som kunne fortælle lidt om hende..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 30. Juli, 2019 Prøvede at få en aftale i hus.Skrev frem og tilbage. Da det er også er uden gummi spurgte jeg bare om hun blev testet og var sygdomssfri... SÅ blev jeg ellers ringet op! Om jeg troede hun var en eller anden havneluder,som jeg bollede..huh? "Det pis" ville hun ikke høre på og så ville hun ikke mødes med mig!Hun havde mand og børn derhjemme og hvad jeg troede om hende.. LOOOL. Skrev jeg noget forkert til hende?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 30. Juli, 2019 Tror du skal læse det som blowjob er uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 30. Juli, 2019 Hun sutter uden gummi ja, og gør det ganske godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Younghorn 23 Skrevet 31. Juli, 2019 hvordan er hun ellers som person? jeg købte nogle billeder/videoer af hende men kom til at lukke det pga at det er på snapchat(vi snakker 5-10sek max) .. spurgte om jeg måtte få tilsendt dem igen men fik dem aldrig :/ semi skuffende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 21. August, 2019 sarajes skrev, for 4 timer siden: Mange tak side99 Man skal jo være ærlig ;)) Glemte at nævne at hendes røv er fuldstændig fantastisk i doggy ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarajes 2 Skrevet 23. August, 2019 Side99 skrev, den 21.8.2019 at 23:06: Man skal jo være ærlig ;)) Glemte at nævne at hendes røv er fuldstændig fantastisk i doggy ! Hvor er du sød! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kula 1 Skrevet 26. August, 2019 Nogle af jer der har besøgt Sara og vil dele oplevelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NiielsenDk 0 Skrevet 25. April, 2020 Side99 skrev, den 21.8.2019 at 23:06: Man skal jo være ærlig ;)) Glemte at nævne at hendes røv er fuldstændig fantastisk i doggy Kan du svare mig på om det er samme person? https://annoncelight.dk/showad/294203 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 25. April, 2020 Det er det ;)! Fantastiske bryster og et rigtig lækkert knald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg