Hestemand 174 Skrevet 23. Juli, 2019 I dag besøgte jeg Malle for første gang i hendes nye lokaler i Kokkedal. Malle er en smuk og dejlig rødhåret pige. Hun har god øjenkontakt, og er utrolig nem og behagelig at tale med. Jeg havde læst grundigt på hendes annonce på Annoncelight. Og det vil jeg også anbefale jer andre at gøre. Det er vigtigt, at sætte sig ind i, hvad Malle tilbyder og ikke tilbyder. Hun tilbyder ikke samleje. Til gengæld giver hun en skøn massage og udfører intimmassage løbende. Dvs. hun gemmer ikke "happy ending" til sidst, men berører både pung, penis og mellemkød undervejs samtidig med at hun masserer ben, baller, ryg og skulder. Jeg nød det i fulde drag. Kombinationen mellem almindelig massage og så det intime er dejlig og stærkt pirrende. Ikke som på mange thaisteder, hvor der gives en gang oliesjask og afsluttes med en hurtig håndtrold og så ud af klappen. Hos Malle oplevede jeg nærvær og god kontakt og blev godt opstemt undervejs. Og jeg fik lov til at røre hendes baller og bryster ind i mellem. De er også utrolig svære at holde fingrene fra. Jeg valgte fransk afslutning. Også det er hun også ferm til. Jeg var dog lidt længe om at overgive mig. Men det var bestemt ikke hendes fejl. Det bedste var dog, at der var god tid. Også til bad bagefter. Jeg kommer igen, når jeg har skrabet mønt sammen til endnu en tur. Og jeg kan anbefale jer andre at gøre det samme. https://annoncelight.dk/showad/209362 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnBlow 301 Skrevet 1. August, 2019 Det her - har lige læst annoncen - er lige precist det jeg har ledt efter. Glæder mig til at besøge hende, håber det bliver muligt i næste uge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 2. August, 2019 JohnBlow skrev, for 10 timer siden: Det her - har lige læst annoncen - er lige precist det jeg har ledt efter. Glæder mig til at besøge hende, håber det bliver muligt i næste uge. Du kan godt begynde at glæde dig. Husk at dele din oplevelse med os andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1829 Skrevet 2. August, 2019 Har også besøgt Malle 1 gang for år tilbage. Det var også et møde der er yderst minde værdig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 30. August, 2019 I går besøgte jeg Malle igen. Og igen havde vi en dejlig stund sammen. Det var endnu bedre end første gang. Hun forstår virkelig at levere varen og er meget opmærksom på dit velbefindende og dine reaktioner undervejs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindre ung gadedreng 4 Skrevet 12. November, 2019 Bedre intens intim massage fås ikke. Malle har som hendes kunstner navn MAGIC MASSAGE antyder magiske hænder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg