Hop til indhold
Slowhead

Kristina i Viby (Engtoften)

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Kristina på Engtoften i Viby igår.

Først vil jeg sige, at hun ikke ringer helt deroppe, hvor det virkelig bimler. Hvis jeg skal sammenligne hende med Aimee, falder det ikke ud til hendes fordel. Betyder det så, at jeg ikke fik en fantastisk oplevelse igår - nej!

Det er hende på billederne - og ja, hun er lækker (sikke en røv)

Jeg vil klart anbefale hende, og havde jeg ikke lige mødt Aimee sidste mandag, ville hun have været helt oppe i himlen og bimle med den rigtig store klokke. For hun kysser møglækkert, hun giver et helt fantastisk økoblow, og så forstår hun at ride en mand. 

Det startede med, at jeg blev hentet af madmor nede i døren. Hold da op, hun er en vissen pind, og heldigt at det ikke var hende, man skulle være lystig med. Hun viser mig op til lastens hule, og kort efter kommer der denne petit lille skønhed ind af døren. Pengene skifter hurtigt hænder, der i samme åndedrag bliver afsprittet. Herefter begynder hun at tage tøjet af mig, og da jeg står kun iklædt mine stribede underbukser, smider hun sit tøj. Der bliver kysset og der bliver leget med et par aldeles elskværdige bryster. Herefter vender hun sig om og glider langsom ned langs min dadbody, som bliver overøst af kys og slik, for til sidst af tage lillemand i munden. Jeg kan afsløre, at hun giver et ganske fremragende blowjob. Efter lidt tid lægger vi os i sengen, og hun fortsætter sit fortryllende arbjede med munden. 69'eren - for sådan en lavede vi lige efter, var megafed. Hun har en lille lækkertsmagende fisse. Jeg kunne dog ikke helt koncentrerer mig (fik jeg nævnt hun var god til blowjob?)

Så var det op på hesten, dog kun for hende, for hun red mig simpelthen bare skide godt. Cowgirl tænder mig normalt ikke, men det kunne hun sørme finde ud af. Men...det bedste var at tage hende bagfra. Hold da kæft, en lækker røv og fisse man har udsigt til.

Jeg sluttede af med en mellem blanding med af spille den af i munden på hende og blowjob. Det var et et gude smukt syn, da jeg bragede min orgasme ud over hendes bryster. Jeg var så liderlig og tændt, at der kom en anselig større ladning, end jeg normalt leverer.

Her er den eneste anke, jeg har ved Kristina. Hun er ikke fremragende til engelsk. Hun forstod ikke, hvad jeg mente, da jeg prøvede at forklare, at jeg var kommet til at sprøjte lidt mere, end  jeg plejer - jeg kunne simpelthen ikke finde ud af hvor det første skud sperm blev af. Det var ikke på væggen. Det var ikke på sengegavlen. Det var ikke på hovedpuden.

Hun grinede,  og sagde at væggene og sengetøjet var rene nok. Fint nok, det kunne jo være, at jeg i min ophidselse, havde opfattet min orgasme lidt for voldsom. Jeg fandt den dog, da jeg gav Kristina et  kram i døren på vej ud - lige dér blev min kind lidt klistret ved berøringen af hendes velduftende hår.

Man kan roligt besøge Kristina - hun er helt klart en pige, jeg igen skal besøge.

 

Slowhead

 

https://annoncelight.dk/showad/265606

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...