Hop til indhold
hamdenlange

GB 9 jan med to 24 årige danske veninder i Århus

Recommended Posts

Guest Knajten

Hm det er ikke meget værd, der reklameres med super fransk

Men det kender pigerne ikke noget til, så det får du ikke,

Pigerne er ikke gb minded, og knalder med én af gangen,

Andre kan godt betjene flere pikke på en gang.

Og os der ikke er helt unge og har lidt mave er uinteressante

Selvom vi har betalt det samme, så der kommer jeg ikke igen

Når jeg skal af med 1500 vil jeg godt ha lidt for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Mener jeg da ring til nummeret det fungere vist også som er bordel til dagligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kørt fra Ålborg kom ca kl 13.45 så jeg havde ca 2 timer til ganbanget.

Man bliver ført ind i et lokale på 3 x 3 m meget svedige og ildlugtene der sidder et par mænd og venter på at de kan komme til. Man smider tøjet i lokatet en gang rod. Der er et par stole og en sofa ikke særlig bekvemt at dyrke sex et sted hvor der er ingen plads og et tv kører for fuld hammer i lokalet.

Pigerne Sascha og Sara ved ikke særllig specielt interesset i at kneppe med de mænd som var til gangbanget, de havde kun lyst til at kneppe med 2 unge fyre mens vi måtte kikke på ikke noget med at kneppe og sutter pik samtidige som man normalt gør til et gangbang. Da de var færdige med at kneppe skulle de ud og ryge. De vil hellere ikke give superfransk som stod i annoncen, det havde de ikke lyst til.

Hvis man er til et godt gangbang kan det ikke anbefales at møde op hos Sascha og Sara i et såden klamt lokale hvor der er hverken plads til det en eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Det var jo lige det jeg også forsøgte at forklare i min kommentar til det forrige gb i tirsdags

Vi betaler jo som alle andre, men god lokning får valuta

Fatter ikke at de ikke lejer sig ind på joys der er plads og det er ikke så dyrt

Del dette indlæg


Link til indlæg

de havde kun lyst til at kneppe med 2 unge fyre mens vi måtte kikke på ikke noget med at kneppe og sutter pik samtidige som man normalt gør til et gangbang. Da de var færdige med at kneppe skulle de ud og ryge..

Vil det sige du ikke fik sex overhovedet ? det er jo en skandale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...