Hop til indhold

Priser på super/mega

Featured Replies

Skrevet

Hej derude i sommer varmen. 

Hvis man nu går til en glædes pige og de dels tager. 200 kr for super fransk og der bagefter så står 400 kr for mega fransk. Er super fransk ikke som udgangspunkt incl i mega fransk ? Syntes jeg har været udsat for lidt forskelligt ? 

Hvad er jeres erfaringer ? 

Skrevet

Mega er mere end super...

Skrevet

Hey Prada,

Mega betyder pr. definition ikke at glædespigen sutter på din pjort, men blot at du får lov til at sprøjte i munden.

Superfransk giver lidt mere sig selv, selvom der også er flere der tolker den ydelse forskelligt.

Jeg har tidligere har den skønneste sex med en petit latina kvinde. Vi rå-snavede, jeg slikkede hende øko-style, hun slikkede mig i nummer 2 - og hun gav udtryk for at elskede når jeg sprøjtede hende i munden ..... men hun ville aldrig slikke min pjort uden kondom. Lidt sjov tilgang, men det måtte jeg jo bare respektere.

I øvrigt blandt de bedste GFE jeg har haft med en glædespige.

Mit råd er at gøre som jeg gør. Spørg præcis hvad der er med i prisen, så der ikke opstår surmuleri på begge sider.

- Maestro

Redigeret af Maestro

Skrevet

Som udgangspunkt er får man blow uden kondom i megaprisen 

Men nogen prøver også at få ekstra penge ind der.

Så spørg inden !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.