Hop til indhold
kkm39

Harndrup fjellerupvej

Recommended Posts

Ja så blevn man truet med offentlig gørelse af navn og billeder hvor hun så ville få dem fra...

Hold jer langt væk fra Fjellerup vej Harndrup, sikken  kælling 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg ikke rigtigt forstå, men du kan selvfølgelig ha ramt en "nitte". Det er yderst sjældent at jeg ikke får svar tilbage, når jeg henvender mig til en annonce og beder om adressen - selvfølgelig hvis jeg er interesseret i at besøge dem. Og ligefrem blevet truet har jeg aldrig prøvet. Én gang er jeg blevet bedt om ikke skrive tilbage mere, fordi hun ikke troede på min forklaring, da jeg måtte melde afbud.

Men pigerne er måske også blevet trætte af useriøse henvendelser, og så er det måske lige gået ud over dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Biglover3 

Måske, måtte blokere hendes nummer til sidst for hun blev ved med at ringe om at jeg skulle slette mit oplæg på euroguide for hun havde regnet ud det var mig. Der er 6 annoncer med falske billeder på stedet, har besøgt det en del gange før der kom de mørke piger til, med ganske fin succes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kkm39 skrev, for 22 minutter siden:

Biglover3 

Måske, måtte blokere hendes nummer til sidst for hun blev ved med at ringe om at jeg skulle slette mit oplæg på euroguide for hun havde regnet ud det var mig. Der er 6 annoncer med falske billeder på stedet, har besøgt det en del gange før der kom de mørke piger til, med ganske fin succes.

 

Også jeg. Har haft fornøjelsen af Svea en del gange....https://annoncelight.dk/showad/273157 (billederne hvor hun er i blå cowboybukser og med vinglasset plus et par andre er ægte). Hun kommer af og til på adressen også, og er helt sikkert et besøg værd.

Og ja desværre er det tit sådan at annoncerne med mørke piger er smækfyldt med falske billeder. Så dér skal man tage en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...