Hop til indhold
Deli

Laura, Michelle, Julie i Esbjerg og en gang adresse/navne forvirring

Recommended Posts

Nå havde lyst til et frækt besøg i går mandag.

Skrev først til Michelle: https://annoncelight.dk/showad/278662

Da hun ikke umiddelbart svarede skrev jeg til Laura: https://annoncelight.dk/showad/278256

Laura var klar og jeg kørte de 20 km mod Esbjerg mod adressen hun havde opgivet i Jyllandsgade. Fremme på adressen skrev jeg at jeg var fremme. Hun skrev gå bare ind det er første sal. Jeg gik ind, men det så sku mærkelig ud. Fin navn og pynt på døren osv. Sendte hende et billede er det her? Nej, det var det ikke, adressen er Jyllandsgade XX, jamen der stod jeg jo og sådan gik korrenspondancen frem og tilbage i 5-10 minutter før hun endelig undskyldte og skrev en hel anden adresse i Sjællandsgade. Hold nu kæft....

Samtidig kom der så sms fra Michelle, hun var også klar og hun havde sørme samme adresse som Laura. Nå tænkte jeg, så kunne jeg jo tjekke hende ud samtidig. 

Jeg kom op og "Laura" tog i mod. Ikke hende på billederne. Statur osv passer måske meget godt, men der var i hvert fald 10 kg i forskel. Så jeg spurgte om de ikke var flere. Jo det var de jo. 

Frem kom så, hvad da jeg kom hjem fandt ud af var Julie: https://annoncelight.dk/showad/278251

Det er så rigtige billeder i forhold til hendes annonce, men på stedet tænkte jeg jo, at det i hvert ikke lignende Michelle, men jeg besluttede mig for 20 minutter med Julie, nu var man jo kommet på tur. 

Det eneste positive ved den omgang, var at jeg fik lettet trykket, men hold da op en mere uinspirerende omgang har jeg aldrig fået. Fair nok, så var hun ikke klar over at jeg kom, så hun startede lige med at sætte sig på hug i bruseren der stod i soveværelset og vaske underlivet. Så glemte hun at slukke for den larmende vandpumpe, som larmede af h-til, så der blev hun allerede små fornærmet, da jeg spurgte om hun ikke ville slukke for den. 
Nå da jeg selv havde gjort pikken kampklar, hurtig på med en kraftig nærmest latex agtig rød kondom. En uinspirende blowjow, mens jeg allernådigst måtte pille hende lidt uden på fissen. Så stillede hun sig i doggy og da jeg nok efter 5 minutter trak mig ud og sagde at vi lige skulle slappe lidt af, jeg havde jo bestilt 20 minutter, så blev hun stik tosset. Jeg havde jo bestilt en quicky og havde bare at blive færdig. Vi kunne da bare ligge på sengen og kigge på hinanden resten af tiden, hvis det skulle være. 

Hmm, så skyndte jeg mig at blive færdig og mens jeg tog tøjet på kunne jeg høre, hvordan hun skældte mig ud i køkkenet over for Laura. På vej ud så jeg, at der sad en 3. pige i stuen. Måske det var Michelle, fik ikke set hende ordentligt. 

Men min anbefalingen er i hvert fald, at undgå Julie.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg er ikke i Esbjerg og omegn, men kender udmærket situationen, med de lokaliteter, hvor der arbejder 2-3 kvinder, der ikke kender til god service og jo flere kunder der kommer ind jo bedre og hvordan kundens oplevelse så var knap så vigtig for ikke at skrive fuldstændig ligemeget. 

De bruger ikke ægte billeder og har flere annoncer og kager rundt i adresserne. 

Jeg er blevet god - synes jeg selv - til at spotte de piger og går i en stor bue udenom. 

Hellere betale et par hundrede eller tre mere og besøge de piger, der forstår sig på kvalitet og som gerne vil have besøg af dig to gange fordi du får lyst til at komme tilbage fordi første oplevelse var helt fantastisk. 

Øv med din oplevelse! 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...