Hop til indhold

Recommended Posts

Sweet Mia - Ægte billeder

Mia er virkelig svær at beskrive... Jeg vil sige at det nok er en god ide at bestille sin tid i god tid, hun vil gerne være godt forberedt og aldrig har jeg mødt en pige som forberedte sig så godt, og aldrig har jeg oplevet en som fik det til at føles så ægte. Jeg bestilte en time og fra jeg ankom til jeg gik, følte jeg at jeg besøgte en super lækker veninde med benefits, der blev heller ikke kigget på uret i tiden jeg var der.

Muligvis er ægte lidenskabelige tungekys det vigtigste for mig ved et GFE besøg, og det var heldigvis lige så vigtigt for Mia både under optakt og under akten <3 Selve sexen var også vidunderlig, hun føltes skøn og kunne bevæge sit underliv ekstraordinært, der var nydelse for os begge og øjenkontakt var der også rigeligt af. På et tidspunkt var jeg ved at komme mens hun red mig og jeg bad hende stoppe, hvilket hun gjorde med det samme, havde hun lige givet de ekstra 3-4 ryk nogen gør havde jeg nok ikke kunne holde mig tilbage, men efter 10 sekunders pause kunne jeg så give den fuld gas resten af tiden, og det vil jeg vove at påstå at Mia også nød til fulde, jeg fik i hvert fald rigeligt med ros mellem hendes dejlige støn.

Hun er rigtig flot som man kan se på hendes billeder og hendes bryster er, om muligt, endnu mere perfekte i virkeligheden end på billederne, som om de er lidt større og bare sidder lige der hvor de skal!

Jeg ville nu helst bare flytte sammen med hende og ikke dele hende med nogen, men må nok indse at hvis hun fortsat skal komme i København bliver jeg nød til at lade lidt flere komme til.

Mia er alle pengene værd, men samtidig er det mit største problem, for jeg kunne besøge hende hver uge og var det til 1000 i timen kunne jeg nok retfærdiggøre 2-3 besøg om måneden for mig selv, men til 1.800 i timen er hun desværre ude af min liga at besøge så ofte, men jeg er overbevist om at jeg kommer til at møde hende igen, og så må folk med lidt bedre økonomi end jeg nyde det ypperste der er lidt mere, sådan fungerer verden nu engang :)

Ps. Inden du spøger mig om 1000 ting, om Mia gør det ene og det andet, så vil jeg sætte pris på at du også læste nogle af de mange andre anmeldelser der er af hende (Hun linker til dem i hendes annonce), jeg vil tro mere eller mindre alt er nævnt tidligere, min er bare en frisk til samlingen.

Redigeret af Hulbror
manglede et "er"

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 3 timer siden:

She is amazing. Her friend seems to be coming Thursday. Might be a lot of 3 sum reviews :-)

Which of her friends are coming?

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 24 minutter siden:

Sesrch and you will find

I think you Got it wrong , when you dreaming off threesome.

i hear one come and the other go home , so threesome will be difficult. But it could be nice

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, den 23/7/2019 at 19:03:

Sesrch and you will find

Ahh. got it... The name changing threw me off

Redigeret af Poptrold

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauw ... det var en fed oplevelse. Besøgte Mia, fik lidt vin, en snak, et bad ... etc. etc. Diskret sted, nogenlunde parkeringsmuligheder, ny lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, hvor jeg glæder mig til på torsdag; så bliver det endelig min tur... premiere hos Mia.... jeg har næsten hjertebanken ved tanken... efter at have læst alle de sidste par års fantastiske anmeldelser af Mia :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser frem til at høre om oplevelsen - Har selv savlet længe, over lige netop hende -  er simpelthen nødt til snart at frekventere Sjælland, og ikke mindst SWEET MIA - Ser ud til, og lyder som en VIDUNDERLIG kvinde ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...