Hop til indhold
Steff86

Yen Vejle koldingvej erfaringer

Recommended Posts

Hej jeg er lidt nysgerrig på om nogle har nye erfaringer fra stedet.? Jeg går selv med tanken om en gang massage på stedet men kan ikke lige finde nogle nyre anmeldere på hvem, og hvordan stedet er lige nu.? Nogle der ved hvem der er der.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steff86 skrev, den 23/7/2019 at 11:01:

Hej jeg er lidt nysgerrig på om nogle har nye erfaringer fra stedet.? Jeg går selv med tanken om en gang massage på stedet men kan ikke lige finde nogle nyre anmeldere på hvem, og hvordan stedet er lige nu.? Nogle der ved hvem der er der.? 

Hey.

Jeg har været der for et års tid siden,  jeg fik kun massage, og det var fin, hun ville gerne mere, men syntes ikke lige jeg var i stemning til det.

HUn var midt i noget ombygning, så var i en ledighed.

Super sød ellers, og go massage..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steff86 skrev, den ‎23‎-‎07‎-‎2019 at 11:01:

Hej jeg er lidt nysgerrig på om nogle har nye erfaringer fra stedet.? Jeg går selv med tanken om en gang massage på stedet men kan ikke lige finde nogle nyre anmeldere på hvem, og hvordan stedet er lige nu.? Nogle der ved hvem der er der.? 

Jeg har været der et par gange her på det sidste (senest for et par dage siden), og det fungerer rigtig godt - et godt og rent sted og skide søde piger der er med på det meste (jeg har ikke haft problemer med at få mine præferencer opfyldt :-) ). Det er piger der annoncerer på annoncelight, men da de ikke skriver kliniknavnet i deres annoncer må jeg nok heller ikke nævne dem i denne forbindelse.

Men som sagt - et fint sted, og søde og imødekommende piger, med fp priser på 1.200 kr. for en time (som jeg har syntes var givet bedre ud end 1.000 kr visse andre steder).

Men er det kun massage man går efter, ved jeg ikke om det er stedet, da den massage jeg har fået har været mere pirrende (dejligt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg benyttede mig af deres tilbud : 30 min b2b m afslutning til 500 kr. Det gør jeg ikke igen. :( .

Så dejligt at læse, at hvis det er noget helt andet de viser ved bestilling på en time. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 2 piger på stedet nu. En petit pige med meget små bryster. Hun er ikke så god til massage hun har ikke kræfter nok eller er for forsigtig. Sex er hun god til tager godt fra og tager den helt til roden ved blow. Der er en kommet en anden pige med mere former. Har ikke besøgt hende endnu. Måske i weekenden en af de populære piger som kommer til Vejle sidst på måneden har Anbefalet mig at besøge hende mens vi venter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...