Hop til indhold

Bencha thai massage..

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke noget link til hende, kørte igennem blommenslyst igår og så et stort bander hænge lige efter kroen, og kunne så finde frem til hun flytter fra Vindegade til middelfartvej 414 fra 3/8..  er der nogen der kender noget til hende? Og kan fortælle lidt?

Skrevet
Fynfyr86 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har ikke noget link til hende, kørte igennem blommenslyst igår og så et stort bander hænge lige efter kroen, og kunne så finde frem til hun flytter fra Vindegade til middelfartvej 414 fra 3/8..  er der nogen der kender noget til hende? Og kan fortælle lidt?

Har besøgt hende både da hun holdt til på Vesterbro og i Vindegade. Hun er en sød og dygtig massør, nogle gange snakkesaglig, andre gange udfører hun bare massagen. På et tidspunkt havde jeg et problem med 1 sene i baglåret, den fik hun styr på, efter bare 1 times behandling.

Massagen er rigtig god, men forvent absolut INTET ekstra.

Skrevet
Diskusprolaps skrev, den 23/7/2019 at 20:13:

Har besøgt hende både da hun holdt til på Vesterbro og i Vindegade. Hun er en sød og dygtig massør, nogle gange snakkesaglig, andre gange udfører hun bare massagen. På et tidspunkt havde jeg et problem med 1 sene i baglåret, den fik hun styr på, efter bare 1 times behandling.

Massagen er rigtig god, men forvent absolut INTET ekstra.

Okay, super.. så må jeg lede videre..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.