Hop til indhold

Frisør, der giver (mega)fransk?

Featured Replies

Skrevet

Min sædvanlige frisør har ferie, så skal finde en ny - kender I én - kvinde, slank - der både kan klippe og yde andre services, især megafransk?

Skrevet
JJN skrev, for 3 minutter siden:

Min sædvanlige frisør har ferie, så skal finde en ny - kender I én - kvinde, slank - der både kan klippe og yde andre services, især megafransk?

Nej men vi godt have nummeret til din sædvanlig frisør kan godt vente med at blive klippet til ferien er slut 

Skrevet
  • Author

- kan se jeg har udtrykt mig utilstrækkeligt - min nuværende frisør har ikke denne service (med stort vindue ud mod gaden vist godt det!) - vil blot gerne prøve denne mangeårige fantasi (uden vinduerne).

Skrevet
JJN skrev, for 1 time siden:

Ja, min veninde i Thailand ;-)

OK - klipningen kunne hun måske godt gøre bedre, selvom det kun er en tur rundt om månen ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.