Hop til indhold
Gæst

fræk rødhåret aalborg

Recommended Posts

Gæst

Så vidt jeg kan se er det hende jeg for godt og vel et par år siden havde en aftale med, jeg syntes dengang at der virkede til at være lige dele fusk og useriøsitet over hende så vi lavede en aftale om et møde i solcenter ( er tit en fordel hvis de useriøse så kender de ikk ens adresse ) først tog hun fejl af solcenterene hvilket jo kan ske, da jeg så bevægede mig ned til det center hun var ved holdt der en bil med en chauffør og 2 piger nåedee lige ind i centret da de kørte i sårn et raseri, nå forsøgte at ringe hende op ku jo være det ikk var hendes chauffør osv. Hun tog ikke tlf suprice, men efter ca en halv time fik jeg en sms at hun var blevet overrasket over mit udsende, tildels ok da jeg ser lidt anderledes ud. Men hun burde sgu ha været så seriøs at hun enten tog til og sagde det eller også kom ind og sagde det, og så virker det komisk at hun har en veninde med? Er 99% sikker på det hende så mit råd er at droppe hende

Mvh Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...