Hop til indhold
Badboycopenhagen

“Anna - fræk og sexet” åh JA, hun er fræk og sexet

Recommended Posts

I det mindste et link og hvorfor var hun fræk og sexet? Hvad gjorde hun så godt på dig? Kyssede hun godt? Fræk øjenkontakt? Blød stemme? Flirtende? Var hun god med sine hænder? Var hendes ansigt flot da hun tog din pik i munden og smilede? Var hun stram(mere) end andre du (måske) har prøvet? Osv. Osv.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tog imod mig med kram og der var god øjenkontakt med det samme. Så startede vi med at kysse. Hun kysser dejligt og med tunge. Bagefter fik jeg det bedste blowjob ever. Det der gjorde det godt var, at jeg kunne se, at hun nød det. Hun kunne tage min pik langt ned i halsen, og hun var grundig og varierende. Bagefter knaldede vi, og hun blev smask våd. Naturligt. Ikke alt det glidecreme. Hendes bryster hopper så dejligt, når hun red min pik. Og så var hun bare “tilstede”, ikke bare en krop jeg knaldede. Virkelig serviceminded  

Jeg fandt hende på 

cassiopeiastars.dk - Annahttp://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=897

Redigeret af Badboycopenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig dine ord. Anna er fantastisk at være sammen med.Hun kysser intens og længe.Anna var nærværende i vores stund.Håber på et gensyn med Anna,når jeg kommer til Kbh igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Never to late skrev, for 11 timer siden:

Jeg har kigget på hende og håber meget,  hun bliver min første i dette univers. Hun ser sød, sexet, køn  og kanon fræk ud.

Du skal være så velkommen Never to late. 

Og tak for dine søde ord:wub:

Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Never to late skrev, den 7/8/2019 at 20:46:

Jeg har kigget på hende og håber meget,  hun bliver min første i dette univers. Hun ser sød, sexet, køn  og kanon fræk ud.

Jeg kan i hvertfald kun sige, at jeg planlægger næste besøg hos hende. Jeg var fuldt ud tilfreds, og har tænkt tilbage på det frække besøg mange gange. Hendes søde og kærlige personlighed gjorde, at oplevelsen blev “ægte” for mig. Jeg havde vild meget lyst til at tage hende med hjem. Den mand, der lod hende blive single, har lavet en kæmpefejl. Ud fra mine præferencer har hun hele pakken og er hver en krone værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Never to late skrev, den 9/8/2019 at 18:23:

Så må vi jo se,  hvem der først får æren af at besøge unge dame :)

Det er jo det. Jeg planlægger at kigge forbi i den kommende uge. Anna er stærkt vanedannende. Noget så sød og fræk. Det er en perfekt kombination. Jeg har stadig de lækreste billeder på nethinden af, da hun satte sig på mit ansigt og bad mig slikke sin fisse. Den smagte fantastisk. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...