Hop til indhold

“Anna - fræk og sexet” åh JA, hun er fræk og sexet

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Anna fra Cassiopeiastars til en fræk kæresteoplevelse. Hun er så fræk og lækker. Hun kan anbefales. Det er ikke sidste gang, at hun får besøg af mig. 

Skrevet

Den siger jo ikke rigtig noget...

Skrevet

I det mindste et link og hvorfor var hun fræk og sexet? Hvad gjorde hun så godt på dig? Kyssede hun godt? Fræk øjenkontakt? Blød stemme? Flirtende? Var hun god med sine hænder? Var hendes ansigt flot da hun tog din pik i munden og smilede? Var hun stram(mere) end andre du (måske) har prøvet? Osv. Osv.

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author

Hun tog imod mig med kram og der var god øjenkontakt med det samme. Så startede vi med at kysse. Hun kysser dejligt og med tunge. Bagefter fik jeg det bedste blowjob ever. Det der gjorde det godt var, at jeg kunne se, at hun nød det. Hun kunne tage min pik langt ned i halsen, og hun var grundig og varierende. Bagefter knaldede vi, og hun blev smask våd. Naturligt. Ikke alt det glidecreme. Hendes bryster hopper så dejligt, når hun red min pik. Og så var hun bare “tilstede”, ikke bare en krop jeg knaldede. Virkelig serviceminded  

Jeg fandt hende på 

cassiopeiastars.dk - Annahttp://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=897

Redigeret af Badboycopenhagen

Skrevet

Jeg tilslutter mig dine ord. Anna er fantastisk at være sammen med.Hun kysser intens og længe.Anna var nærværende i vores stund.Håber på et gensyn med Anna,når jeg kommer til Kbh igen.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har kigget på hende og håber meget,  hun bliver min første i dette univers. Hun ser sød, sexet, køn  og kanon fræk ud.

Skrevet
Never to late skrev, for 11 timer siden:

Jeg har kigget på hende og håber meget,  hun bliver min første i dette univers. Hun ser sød, sexet, køn  og kanon fræk ud.

Du skal være så velkommen Never to late. 

Og tak for dine søde ord:wub:

Knus

Anna

Skrevet
  • Author
Never to late skrev, den 7/8/2019 at 20:46:

Jeg kan i hvertfald kun sige, at jeg planlægger næste besøg hos hende. Jeg var fuldt ud tilfreds, og har tænkt tilbage på det frække besøg mange gange. Hendes søde og kærlige personlighed gjorde, at oplevelsen blev “ægte” for mig. Jeg havde vild meget lyst til at tage hende med hjem. Den mand, der lod hende blive single, har lavet en kæmpefejl. Ud fra mine præferencer har hun hele pakken og er hver en krone værd. 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Never to late skrev, den 9/8/2019 at 18:23:

Så må vi jo se,  hvem der først får æren af at besøge unge dame :)

Det er jo det. Jeg planlægger at kigge forbi i den kommende uge. Anna er stærkt vanedannende. Noget så sød og fræk. Det er en perfekt kombination. Jeg har stadig de lækreste billeder på nethinden af, da hun satte sig på mit ansigt og bad mig slikke sin fisse. Den smagte fantastisk. :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.