Hop til indhold
Pervy

Isabella er lækrere end lækre kvinder

Recommended Posts

Desværre tager hun den ikke for fuld spade i røven.

Hun er helt utroligt smuk, har meget vellykkede bryster og er godt udrustet. Hun er også sød og venlig, og det er som bekendt en mangelvare i den genre.

Sexen er dog lidt for blid for min smag. De fleste transer jeg har besøgt både uddeler og modtager den glædeligt hårdt, men ikke Isabella. Her er alt smukt, lidenskabeligt og blidt, uden dog at det bliver patetisk. 

Jeg købte dog kun en halv time, med hende som passiv, måske ligger problemer her.

Jeg kunne forstille mig at hun er den perfekte begyndertrans, specielt fordi hun er så svinelækker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nolan skrev, for 10 minutter siden:

Er hun stadigvæk i Denmark? Jeg prøvede at booke tid i fredags, men hun svarede ikke på telefonen eller sms

Hun er her vist en uge om måneden eller lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 6 timer siden:

Jeg købte dog kun en halv time, med hende som passiv, måske ligger problemer her.

Hvad tog hun for den halve time? tænker ikke du fik hendes sperm?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler ikke på, at du har haft en god oplevelse, men med din overskrift kom jeg til at tænke på en tv-reklame for Riberhus: "Lidt bedre end andre gode oste"-

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 2 timer siden:

Hvad tog hun for den halve time? tænker ikke du fik hendes sperm?

Mener jeg gav en tusse. Det er jeg ikke interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 22 timer siden:

Desværre tager hun den ikke for fuld spade i røven.

Hun er helt utroligt smuk, har meget vellykkede bryster og er godt udrustet. Hun er også sød og venlig, og det er som bekendt en mangelvare i den genre.

Sexen er dog lidt for blid for min smag. De fleste transer jeg har besøgt både uddeler og modtager den glædeligt hårdt, men ikke Isabella. Her er alt smukt, lidenskabeligt og blidt, uden dog at det bliver patetisk. 

Jeg købte dog kun en halv time, med hende som passiv, måske ligger problemer her.

Jeg kunne forstille mig at hun er den perfekte begyndertrans, specielt fordi hun er så svinelækker!

Er hun allerede tilbage?

Var det igår du mødte hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 23.7.2019 at 13:13:

Er hun allerede tilbage?

Var det igår du mødte hende?

 

Det er nogle uger siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Billepeter skrev, den 23.7.2019 at 03:09:

Uff, det er nu lidt ærgeligt. Jeg tror ikke jeg ville kunne holde mig fra at hamre den for fuld gas i røven på hende.

Hun tager den hårdt, længe og til roden hvis man køber en time B)

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...