Hop til indhold
denunge

Tantra Barcelona

Recommended Posts

Ved et besøg i Barcelona for nyligt, aflagde jeg Tantra Barcelona stedet et visit:

https://tantra.barcelona/en/

Havde skrevet lidt med dem på forhånd på engelsk via whatsapp (nummeret står på hjemmesiden), så vidste lidt om hvad jeg gik ind til. Det er et fint og sobert sted, som sikkert godt kan give massage uden at det sjove skal med.

Døren bliver lukket op af en "telefondame" som viser ind i et rum, og så kommer pigerne ind en efter en og præsenterer sig.

Det skal lige siges - pigerne på hjemmesiden er der ikke, da den ikke er opdateret...

Men jeg valgte Alicia, som var en sød spanier midt i tyverne, med en naturlig b-skål og nogle frække læber.

Betalingen foregik inden at seancen startede, og man kunne betale både med kort og kontant.

Der var mulighed for bad på et stort og lækkert badeværelse - badet foregik desværre alene.

Ind på madrassen, som havde fået et engangslagen på - lidt ala de dragter som man kan tage på, hvis man skal male, og ikke ønsker at blive beskidt... altså noget meget meget tyndt stof.

Jeg valgte Nuru, for at prøve det. Dejlig varm gel, som blev påført på bagsiden først - i 5 minutter vil jeg skyde på, hvorefter der var vend rundt, og det samme så skete på forsiden - med dertilhørende strittende resultat. Hun var nøgen gennem hele tiden, og smuttede let og elegant rundt, og brugte hele kroppen til at massere min krop.

På med noget gummi, og så suttede hun den til helt stiv, inden hun hoppede op, og red afsted - ikke mod solnedgangen, men i retning af finalen, hvor jeg dog også nåede en omgang doggy, inden det var slut.

Hun kom tæt på, men der var lukket helt af for kys. Men måtte gerne røre hende alle steder.

Endnu et bad skulle der til (sådan noget nuru er noget værre snask...) men det var igen solo.

Konklusion - en rigtig fin oplevelse, med intimt samvær i en time. Til 143 Euro incl sex var det nu heller ikke så galt. Priserne på hjemmesiden er incl håndafslutning. Men det var ikke GFE - men det var der jo sådanset heller ikke nogen der havde lovet nogle steder. Meeeen måske fællesbad lige kunne have givet prikken over i'et.

For øvrigt, så var det der engangs lagn noget være noget, for de klistrede helt vildt, og lå mere eller mindre bare som en pølse inde midt på madrassen efter endt aktion. Men hey - så må man håbe at de også skifter lagenet nedenunder...

 

Spørg hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for en fin beretning fra en af Europas bedste byer, og hvor der er masser af dejlige piger  :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede at smutte en tur mere forbi stedet, nogle dage efter.

Samme "telefondame" tog imod, og jeg blev vist ind på et af de andre værelser. Stadig samme opbygning med en madras, og så et engangslagen til at komme ovenpå.

Hun ville lige hente pigerNE - efter lang tids venten kom Alexandra, og hilste på. Ikke just hende med mest gnist og smil på, men hva, der kom jo nok flere.

Vente vente - og så kom telefondamen igen, og sagde at pigeN var den eneste der var ledig nu. Men ok, så snuppede jeg da hende til endnu en omgang nuru.

Snupper et bad og ligger mig parat på maven. Hun kommer ind, smider tøjet og går i gang med massage olie. WTF, men hva, det kunne jo være at hun havde en lidt anden opstart til opvarmning af kroppen, hvorefter der så ville komme nurugel på programmet.

Det ene ben fik vel 10 minutters massage, så fik det andet ben 10 minutters massage. Så fik ryggen og nakken en omgang massage, og så fik armene lidt. Så var der vel estimeret gået 35-40 minutter inden at der var brug af nuru. Det var så et par minutter på bagsiden, inden der var vend rundt, og hun så gled op og ned af forsiden, på med gummi og afsted det gik, indtil er var resultat med det.

Tilbage i badet - alene som gangen før - og så ellers tøj på, og hej hej vi ses igen.

Det er der så to grunde til at vi ikke gør. Punkt 1, jeg er rejst hjem - punkt 2, sku ikke med den ringe service som andengangs besøgende. Måske var det fordi at jeg var turist, at så kunne de være ligeglade med om jeg kom tilbage, for nu havde de da i hvert fald fået de penge i klassen. Men lidt ærgerligt, da de er det eneste sted i byen (som det lykkedes mig at finde), som kører med nogenlunde betalbare priser.

Jeg var også en smuttur forbi https://www.alonemasajes.com/ men der var det stort set dobbelt op på priserne, for samme tid. Det skal så siges, at jeg ikke kom længere end til venteværelset - ikke engang et af "arbejdsområderne", inden jeg gik ud derfra igen. Det var 180 Euro og opad, uden at der var noget afslutning, og flere af priserne var 220 Euro for en time. Er det så dobbelt så godt? Det kan det næppe blive, hvis ellers Alicia fra 1. dagen havde været den generelle standard hos Tantra Barcelona stedet - men dælme ikke svært at lave dobbelt op på andendagen med Alexandra - der var Alicia faktisk bare i sig selv dobbelt så god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...