Hop til indhold
Konditoren

Hamburg - Herbertstrasse - Faldt lige i fælden :-)

Recommended Posts

Ak ja ak ja, troede ellers jeg var færdig med det sted. Sender hermed endnu en advarsel afsted til dem, som endnu ikke har prøvet gaden.

Men en farlig combo af kundemiddag med øl og snaps, samt at kunden var på besøg fra Norge - hvor det er forbudt med købesex - endte vi op der, hvor man skal holde sig væk fra :-)

Han var ellevild, og skulle bare opleve stedet. Jeg fortalte ham hvordan tøserne flåede pengene af kunderne, og løj sig til at få dig på krogen.

Men han mente nu nok han kunne styre de samtaler - stakkels naive normand :-)

Godt fulde bevæger vi os derned. Vi starter kampen med gadepigerne, som står rundt omkring i området, og de er meget nærgående og holder fast i os - det er decideret ubehageligt, og nogle af dem bliver sure på os da vi meget bestemt afviser dem. Intet nyt i det.

Vi kommer så ind på Herbertstrasse, og der er ret tomt med gæster sådan en lørdag aften kl 00:30. 98% af vinduerne er besat med tøser, så udvalget fejler bestemt ikke noget. Min norske kunde er helt væk, og går over til den første og bedste pige, der kalder på ham. Jeg går med ham, for at høre hvordan han vil "snørkle" dem. Hun siger 150 euro for 1 times "sex". Han ryger lige i fælden og går ind.

Se... en ting er man har en horny normand med, som gerne vil opleve stedet - fred være med det. Manden svømmer i penge, så lad da bare ham brænde nalderne, og jeg ser frem til hans beretning.

En anden ting er så, at jeg også ender med at blive narret:-)

Bliver fanget af blikket fra en meget smilende folt blondine med kæmpe silikonekasser. 99% af pigerne er pumpede her i gaden, så det skal man være klar på.

Jeg snakker med hende, og hun virker til forskel fra de andre meget rolig og naturlig. Hun spørger til hvad jeg laver i Hamburg osv, og så spørger hun til hvad jeg er ude efter. Får sagt noget i retning af jeg havde en gæst der ville se stedet, og ikke selv var på udkig. Men skæbnen, alkoholen samt liderlighed får mig ned med nakken, og jeg ryger ind til hende.

Snakkede godt for min moster med hende, og gentog flere gange for hende, at de 150 euro for en time galdt både fransk, og alm sex. Hun nikkede.......

forholdende er meget gode. rent og flot indrettet, varmt og hyggeligt af sådan en horebule at være.

Så begynder det sjove. Hun snakker om alle mulige ekstraydelser, og jeg gentager for hende, at det bare skal være hvad vi har aftalt. hun smider kondom på, og gnubber på staven. så rejser hun sig op med fissen over mit hoved og laver håndjob - ok so far :-)

hun sutter ok, og jeg ælter løs på kasserne, som er varme og store. Jeg vil til at lege med fissen, men så bliver der sagt stop - kun kigge og ikke røre!!!

Lige præcis i det øjeblik kommer min ædruelige hjerne op til overfladen og siger: Du vidste jo godt du blev narret, ikke? Du troede da ikke hun var anderledes end de andre tøser her i gaden?......

FJOLS!!!!!

Jeg spørger til det lovede sex i 1 time, og hun siger så, at hvis hun skal "kneppes" så er det 100 euro ekstra :-)

Jeg tænker med den fulde del af hjernen, og fokuserer nu bare på ar få taget trykket. Det kommer ikke videre end det franske, og jeg får skudt kanonen af i et middelmådigt blow/håndjob.

Vasker dilleren i håndvasken, som er i rummet. Spørger til hvorfor hun alligevel snød mig. Hun siger så, at alm sex ikke inkluderer samleje :-) Jeg opgiver at diskuttere med tøsen, og daffer af.

Det, der så alligevel var godt ved besøget var, at min Norske ven blev rigtig rullet. Han kom af med 350 Euro, men fik til gengæld dyppet dyret :-)

Han indrømmede også blankt, at han blev narret. Vi gik derfra med den overbevisning at verdens bedste sælgere bor i Herbertstrasse :-)

Så kære medlæsere - endnu engang - hold jer væk fra den gade :P:P :P

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods dine egne advarsel til nordmanden, røg du selv i fælden :lol:

Hvorfor skulle hun være anderledes end de andre piger i gaden, hun får ikke noget ud af at være ærlig og yde god service, det er jo et sted for liderlige turister som aldrig kommer igen og det er hurtige penge at tjene for hende.

Vi har før advaret folk om RLD i Hamborg og Amsterdam her i forummet, disse steder er rene turistfælder,

jeg har taget med "kollegaer" til disse steder for at kigge (window shoppe) men så kørte vi på FKK bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

flot beretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God humoristisk beretning ! :)

Man skal nok ikke tænke alt for længe på hvor meget taxa og Club Harmony i kunne have fået for de 500 euro !!!

:shock::shock: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lyder meget godt :) vil se om jeg ikke kan nå at komme derind på februar turen :) men nu kun for at kigge ;) man er vel jyde hehe

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - I er da godt nok også blevet snøret mere end sædvanligt.

Det må have været fordi I var fulde.

Jeg selv har prøvet Herbertstrasse 2 gange i min "karriere". Den ene gang slap jeg af med 100 EUR og den anden gang med 150 EUR, for en enkelt omgang (de 150 var dog incl. anal). Jeg accepterede dog på ingen måde deres første "forslag" og spurgte om "the real prices". Pigerne så skideflotte ud, men det var en noget rutinepræget og maskinel service - glem alt om GFE. Decideret dårligt var det dog heller ikke, og der blev ikke snydt nogen af gangene. Dog prøvede de hele tiden at sælge ekstra tillægsservices.

Det var mest for at prøve det - det står naturligvis på ingen måde mål med FKK pris- og serviceniveauer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - I er da godt nok også blevet snøret mere end sædvanligt.

Det må have været fordi I var fulde.

Jeg selv har prøvet Herbertstrasse 2 gange i min "karriere". Den ene gang slap jeg af med 100 EUR og den anden gang med 150 EUR, for en enkelt omgang (de 150 var dog incl. anal). Jeg accepterede dog på ingen måde deres første "forslag" og spurgte om "the real prices". Pigerne så skideflotte ud, men det var en noget rutinepræget og maskinel service - glem alt om GFE. Decideret dårligt var det dog heller ikke, og der blev ikke snydt nogen af gangene. Dog prøvede de hele tiden at sælge ekstra tillægsservices.

Det var mest for at prøve det - det står naturligvis på ingen måde mål med FKK pris- og serviceniveauer.

Tak for den præcisering. Det stemmer bedre overens med det indtryk jeg har af lige netop Herbertstrasse og det man læser andre steder. Jeg drømmer selv om at lave en "optifuck" med en af de smukke smukke piger der er der.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

God og oplysende beretning - det mest positive man kan sige, er vel at det ikke er så skidt at det ikke er godt for noget.

Nu ved man at man ikke går glib af noget og bare skal holde sig væk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den præcisering. Det stemmer bedre overens med det indtryk jeg har af lige netop Herbertstrasse og det man læser andre steder. Jeg drømmer selv om at lave en "optifuck" med en af de smukke smukke piger der er der.

BB

Ja ja I er så kloge, og kan redde hele verden :-)

Glæder mig til at høre hvad du rent faktisk endte op med at betalte, når du får taget dig sammen, og kommer afsted selv. Jeg indrømmer åbent og ærligt at jeg røg i fælden.

Straks skal man så høre på de gamle kloge herinde, der bare ved bedre end os andre, og har svaret på alting :-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for din ærlige beretning Konditor, jeg kender godt til at liderligheden overmander en. Skide hul i dem der leger gammel-kloge. Synes det giver respekt at du åbent fortæller om hvordan du blev taget i røven så andre kan undgå at komme i din situation. :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja I er så kloge, og kan redde hele verden :-)

Glæder mig til at høre hvad du rent faktisk endte op med at betalte, når du får taget dig sammen, og kommer afsted selv. Jeg indrømmer åbent og ærligt at jeg røg i fælden.

Straks skal man så høre på de gamle kloge herinde, der bare ved bedre end os andre, og har svaret på alting :-)

Bevares, sådan var det jo heller ikke ment :)

Din ærlige beretning har da helt klart givet mig nogle ekstra værktøjer til at tage den tørn i Herbertstrasse, som jeg drømmer om.

Der er ikke nogen tvivl om at man får en bedre deal, sikker service andre steder i Hamburg, det være sig på bordeller eller fkk'er.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu ikke ment som en anbefaling.

Er man ikke bosiddede i Hamburg, så kan man ikke komme igen, selvom det var godt. Derfor har pigerne et stort incitament til at blanke en af for så mange penge som muligt den ene gang man er der, og derfor er det nemt at blive snydt som turist.

Herberstrasse er dog bedre end de to Laufhauser, som ligger på Reeperbahn. Her snyder de alle og snyder med alt!.

En expat guide til Reeperbahn området kan læses her:

http://joeshamburg.blogspot.se/search/l ... %20Strasse

Anbefalingen er dog at tage på FKK i stedet - her er der også flotte piger, men (stor set) ingen snyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må da også være masser af private lejligheder i Hamborg i stil med dem, der er i f.eks. Flensborg (Engelsburg, Finkenstrasse, Feldstrasse osv.). Hvad med dem, er der ingen der har nogen erfaringer der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bevares, sådan var det jo heller ikke ment :)

Din ærlige beretning har da helt klart givet mig nogle ekstra værktøjer til at tage den tørn i Herbertstrasse, som jeg drømmer om.

Der er ikke nogen tvivl om at man får en bedre deal, sikker service andre steder i Hamburg, det være sig på bordeller eller fkk'er.

BB

Udfordringer på disse turiststeder er at finde tilfredstillende service og risikoen for snyd er stor, så hvorfor tage chancen igen og igen...men mindre man får et kick med disse piger som snyder en.

Der er bedre alternativer, som folk også anbefalder.

Men har I ikke prøvet at snydt, så prøv det ! Man køber jo også en erfaring. ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja Nille, vi er jo blevet enige om, at facination af kvinder er en økonomisk ruin :lol:

kunne nu godt tænke mig at komme ind og se disse gader ;) altså der vælter rundt med gadeludere. Chancen for jeg vil købe noget, er nu tæt på 0%. Skulle da være, hvis en tilbud sig for 50 eurio, så kunne det da godt være jeg ville springe på :) om ikke andet, så bare for at prøve det

Del dette indlæg


Link til indlæg

jkunne nu godt tænke mig at komme ind og se disse gader ;) altså der vælter rundt med gadeludere. Chancen for jeg vil købe noget, er nu tæt på 0%. Skulle da være, hvis en tilbud sig for 50 eurio, så kunne det da godt være jeg ville springe på :) om ikke andet, så bare for at prøve det

De koster næsten alle 50€ til at starte med, men så kommer mer-salget når du kommer ind på værelset

og du ender med at betale mere end forventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var på Herbertstrasse d. 30. december og min beretning er nærmest identisk med trådstarters.

Vi havde været på Atmos og haft hver tre piger derude. Møder så en gruppe jyske drenge, der gerne vil videre ind til Kiez og da vi kan få et lift med dem, lover vi at vise dem Herbertstrasse.

Parkerer på Reeperbahn og gå op af af Davidstrasse, der er tømt for piger - det er mandag d. 31 om morgenen, ca 04.15. Har fortalt at der nok ikke er nogen piger på arbejde, så det er mere den geografiske placering vi skal vise. Går ind igennem slusen og ned af gaden. Et enkelt vindue er der lys i og der kommer en ældre dame frem. Fin krop, men nok i 50´erne... Så vi går videre og ud nede ved Gerhardstrasse.

Tager afsked med de tre jyder og formaner dem om, at de ALDRIG skal hoppe på de forskellige slagtilbud - og går så selv tilbage igennem Herbertstrasse, efter vi har konstateret at Kapt. Brass (værtshus) på hjørnet er lukket... og lige lukt i fælden...

Tilbage ved den gamle madamme, bliver vi anråbt om vi ikke skal have en tur med hende. Vi griner lidt af det, men stive som vi er går vi hen til vinduet og hører hvad hun har at sige.

50 euro pr. mand - så kan vi begge to få lov til at kneppe hende samtidigt. Spørger grundigt ind til prisen og hvad vi får - og siger til hende at det jo er voldsomt billigt i forhold til prisniveauet i gaden. "Sådan er prisen". Vi bliver enige om, at det må være fordi hun er så gammel - og da vi faktisk synes det kunne være sjovt at sætte personlig rekord i at knalde en gammel dame, så springer vi på.

Ind igennem døren og op på 1. sal. Af med tøjet, frem med pengene og sæt jer på sengen...

Op går døren og ind kommer en vanvittig smuk brunette, som siger hun skal have en af os med. Min kammerat bliver udvalgt og vi protesterer, men de kan jo tricket med at afklæde en først- Det er bare som at man ikke rigtigt kan gøre noget, når man står nøgen og allerede der vidste jeg, at hun ikke var en skid anderledes end alle andre, på trods af at hun i teorien kan have betjent min bedstefar engang i 1950...

Jeg valgte at gå hårdt til hende og spørge hvornår jeg så skulle høre de rigtige priser... Det hjalp nogenlunde, men helt uden ekstrabetaling slap jeg ikke. Men fandme nej om jeg skulle kneppe hende. Det sjove var gået af legen og hun fik lov til at give et minuts blowjob og så 29 minutter med hånden. Hun sad med ryggen til og det gjorde mig ikke noget...

Midt i akten kom min ven ind - hans dame ville også have flere penge og påstod endog at tiden var gået. Han gad heller ikke hoste op med mere, men fik ikke engang udløsning. Hans dame påstod at tiden startede i det øjeblik man gik ind igennem døren - så inden man starter, så kig på uret sammen med damen! Min makker ventede på gangen.

Så intet nyt under solen i Herbertstrasse. Har ikke været der siden 2009. Tror måske det kan fungere, men følgende råd skal følges:

Vær ædru.

Sig du bor i Hamburg og at du tit kommer i gaden.

Aftal tidspunktet inden i går i gang.

Aftal pris og ydelser INDEN du smider de 50 euro.

Hvis du slipper under 150 for samleje - så tro om.

Hvis du alligevel bliver snydt, så stjæl nogen af damens ting når hun er ude og betale til mutter. Jeg nakkede en gulddildo, da hun afleverede min ekstra 50´er og smed den i en skraldespand på gaden. Denne handling henviser til punktet omkring ædruelighed og det var måske pænt dumt, men jeg gad krafteddermandme ikke være den eneste der blev snydt/bestjålet.

Man beslutter selv om man vil være et offer...

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaa...gode gamle Herbertstrasse! Jeg har selv været der 4 gange - alle gange har jeg bestilt combination af fransk/dansk til 50 euro. Første gang blev jeg også snydt. Fik et minimalistisk blowjob, hvor håndarbejdet fyldte ca. 95%. Hun tog ikke kludene af og jeg måtte ikke røre (men gjorde det alligevel og til sidst opgav hun at fjerne hånden). Indledningsvis fik hun også lokket mig til at sige "ja tak" til en cola...som så lige kostede 10 euro ekstra!

Nå, men efterfølgende har jeg altid slået fast før jeg gik ind, at betalingen først kom efter ydelsen (fortæller om den dårlige oplevelse og overdriver til 3 gange). Efter lidt palaver frem og tilbage, hvor jeg gør anslag til at takke nej og gå videre, så kommer de altid til fornuft, og går ind på det, når man kan vise at man har de 50 euro). Har fået gennemkneppet nogle hammerlækre modeller på den konto!

Ellers kan jeg varmt anbefale nogle af pigerne i sidegaderne - vælg de mindst aggressive og kønneste, fuld valuta hver gang - 50 euro for en halv time med alt og inklusiv værelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaa...gode gamle Herbertstrasse! Jeg har selv været der 4 gange - alle gange har jeg bestilt combination af fransk/dansk til 50 euro. Første gang blev jeg også snydt. Fik et minimalistisk blowjob, hvor håndarbejdet fyldte ca. 95%. Hun tog ikke kludene af og jeg måtte ikke røre (men gjorde det alligevel og til sidst opgav hun at fjerne hånden). Indledningsvis fik hun også lokket mig til at sige "ja tak" til en cola...som så lige kostede 10 euro ekstra!

Nå, men efterfølgende har jeg altid slået fast før jeg gik ind, at betalingen først kom efter ydelsen (fortæller om den dårlige oplevelse og overdriver til 3 gange). Efter lidt palaver frem og tilbage, hvor jeg gør anslag til at takke nej og gå videre, så kommer de altid til fornuft, og går ind på det, når man kan vise at man har de 50 euro). Har fået gennemkneppet nogle hammerlækre modeller på den konto!

Ellers kan jeg varmt anbefale nogle af pigerne i sidegaderne - vælg de mindst aggressive og kønneste, fuld valuta hver gang - 50 euro for en halv time med alt og inklusiv værelse

De unge piger som står udenfor Herbertstrasse og i sidegaderne er nu heller ikke tabte bag en vogn og er verdensmestre i at præstere en salgstale du ikke kan sige nej til. Går du så med en, så er de €50,- kun for Handjob, alt andet kommer omveni. Som regel har de en overraskelse til dig i form af en veninde til at afpresse dig og drive bondefangeriet videre, hvis de først har lokket lidt ekstra penge ud af dig. Har du ikke flere penge, har de en kortautomat eller du kan betale på afbedrag ligesom i løbehusene, hvor man heller ikke i ro og mag kan gå og kigge en pige ud.

Mit bedste råd er: kun kigge eller hold dig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaa...gode gamle Herbertstrasse! Jeg har selv været der 4 gange - alle gange har jeg bestilt combination af fransk/dansk til 50 euro. Første gang blev jeg også snydt. Fik et minimalistisk blowjob, hvor håndarbejdet fyldte ca. 95%. Hun tog ikke kludene af og jeg måtte ikke røre (men gjorde det alligevel og til sidst opgav hun at fjerne hånden). Indledningsvis fik hun også lokket mig til at sige "ja tak" til en cola...som så lige kostede 10 euro ekstra!

Nå, men efterfølgende har jeg altid slået fast før jeg gik ind, at betalingen først kom efter ydelsen (fortæller om den dårlige oplevelse og overdriver til 3 gange). Efter lidt palaver frem og tilbage, hvor jeg gør anslag til at takke nej og gå videre, så kommer de altid til fornuft, og går ind på det, når man kan vise at man har de 50 euro). Har fået gennemkneppet nogle hammerlækre modeller på den konto!

Ellers kan jeg varmt anbefale nogle af pigerne i sidegaderne - vælg de mindst aggressive og kønneste, fuld valuta hver gang - 50 euro for en halv time med alt og inklusiv værelse

Snedigt træk med at tilbageholde betalingen. Har haft både positive oplevelser der midt på dagen for 50 euro, og en anden aftale med to piger hvor de lokkede mig ind til 80 euro, og så efterfølgende ikke rigtig ville noget uden ekstra penge. Naiv og liderlig som man er ....Næste gang cruiser jeg alle vinduerne før jeg vælger....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja Herbertstrasse. Mottoet er at kigge ikke købe. Det er en turistfælde.Jeg har prøvet det en gang i D-markens tid. Jeg havde gået igennem gaden med en kammerat og bemærket en usædvanlig flot pige. De er flotte pigerne i Herbertstrasse. men da jeg ikke ønskede han skulle vide noget kom jeg igen senere ( Han skulle mærkeligt nok også noget andet ).

Hun var der endnu. Hun var flot og fræk, høj, slank, lange svungne hofter, langt hår som en havfrue ned over kroppen, og jeg var yngre og pænere dengang, så det passede jo fint. Hun var så smuk at hun ikke behøvede at anråbe folk på gaden, men bare stod med et mona lisa agtigt smil, og hun var kun ledig kort tid ad gangen. Men jeg var på vagt fordi jeg vidste godt at de ville have ekstra for det ene og det andet. Men det "trick" jeg blev udsat for havde jeg ikke forudset. Jeg blev lukket ind, op ad trappen i et lille værelse over Herbertstrasse. Vi klædte os af, jeg lagde mig på sengen. På med gummiet. Typisk ved man den er gal hvis man lægger sig på sengen og hun ikke lægger sig, men begynder at tale. Hun talte om diverse extra ydelser fx. "anfassen" hvilket betyder at man skal betale extra bare for at rage på hende. Men jeg var rigeligt liderlig uden det, og ville ikke betale mere. Hun spillede den så af med rasende fart og et mopset ansigtsudtryk, så hurtigt at man næsten ikke kunne se hendes hånd og jeg spermede efter ca. 7 sek. Og så er tiden forbi også selvom de har snakket om en halv time. Så pas på med at købe lang tid og mange ydelser, hvis du er mega-horny.

Nå men en anden gang jeg var i Hamburg kunne jeg jo huske dette hurtigspiller trick. Jeg checkede de forskellige muligheder og udså mig en superfræk mulat i et laufhaus (hus hvor man går på gange rundt og pigerne sidder i små værelser - mange trapper) på Reeperbahn. Men først gokkede jeg den af i en pornobiograf kabine, så den var noget flad. Og så direkte ind i laufhauset. 50DM for en omgang. Jeg betalte, afviste extrasalg, og hun startede ganske rigtigt med at spille den af med uhyggelig fart. Det var superlækkert, hun svedte rigtigt, jeg nød det, sikken en energi. Hun undrede sig vel lidt over at det tog så lang tid. Men endelig kom jeg (efter måske 5-10 min) og sagde farvel.

En anden gang var jeg i Eros Center i Kiel. Det er mere "ærligt" og mindre turistet end i Hamburg, men man skal passe på specielt de erfarne damer. Jeg så en blond tysk pige, der så fræk ud, men fornemmede at hun var lidt for kommercielt indstillet. Det kunne mærkes på hendes omfattende salgstale og ses på hendes kæmpe samling af remedier og dildoer, der lignede en mindre pornobutik. Jeg startede derfor med en ung østeuropæer, som ikke var så nærgående når man gik forbi, og som ydede en udmærket service, ingen extras, fuld service, naturligvis med kondom. Og så igen en anden pige. Efter to omgange var den nu helt flad. Nå men tilbage til den tyske blondine. Jeg betalte, frem med moppedrengen, hun satte sig ved siden af og forsøgte at sælge "anfassen", "mehr zeit" osv. Jeg sagde pænt nej tak. Handjob (som åbenbart var det eneste der er med i den nævnte pris) var fint til mig. Jeg tror hun regnede med at jeg havde gået rundt et par timer i eros-centret og kigget, og nu var den ved at eksplodere - nemt tjente penge. Olie på odderen og så fik den fuld gas, hendes spinkle hånd gik op og ned som et stempel, stakkels pige. For f... det var lækkert. Efter ca. 10 sek. begyndte hun at undre sig over at kanonen ikke var fyret af. Efter et minut hev hun et massageapparat frem med en bule for enden som hun vibrerede med på min pik og pikhoved, hun smurte olie på. Det summede og kildrede. Wauw. Den fik hele rullen. Normalt ville jeg kun kunne have holdt til det i få sek. Men nu lænede jeg mig tilbage og nød hendes iver. Nå men jeg kom til sidst. Og så var jeg efterhånden ret flad

Vedr. Hamburg. Undgå Herbertstrasse. Laufhäuser er bedre, men vælg unge piger, der ikke er så snu

endnu. Og forvent ikke det hele til det halve. Spørg evt. hvad det koster "mit der hand" og forvent at det andet er dyrere. Vær skeptisk hvis det hele tilsyneladende koster det samme. Lad være med at købe extra når du først har haft læderet fremme en gang. det er spild af penge. "Kemien" er ødelagt. Sig at du må spare, men måske en anden gang. I det hele taget er hele Reeperbahn området bedst til bare at kigge. Undgå piger der hiver i dig.

Skal du til Hamburg så forsøg at finde et privat wohnungsbordel istedet i Morgenpost eller på nogle af hjemmesiderne. Sig aldrig at du kun kommer som turist denne ene gang. Sig at du ofte er i Hamburg for dit arbejde.

Et andet tip i Hamburg (og andre steder) er at undgå at gå ind i de etablissementer, der har en mand, der forsøger at hverve en udenfor.

Kiel eros center er langt bedre, det består af flere laufhäuser. Og der kan man normalt få en god omgang husmands sex, dvs. dansk med gummi, for 50 EUR og aftale prisen inden uden at blive tilbudt "extras". I Flensburg er der en del Wohnungs bordeller som også er fair.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er netop i Hamburg og checkede igår et sted ud på Reeperbahn, som jeg havde læst lidt om og studeret på internet: http://geiz-club.com/ det ligger lige overfor Davidwache og ligner lidt de andre med en ung dørmand udenfor, men jeg gik nu ind alligevel, op ad trappen og ind i baren, hvor de alm drinks kun koster € 5,-. Jeg fik en cola og kiggede lidt på de 4 - 5 piger, der sad i sofaerne. De var faktisk alle rimelig unge og attraktive - og især en rigtig pæn, sød, høj, flot og slank blondine, kaldet Fiona, blev ved med at sende mig et blik, som jeg ikke kunne flygte fra - nå jeg ville så sætte mig over til hende - men nej - jeg måtte ikke sætte mig i sofaen. Nå, jeg måtte så spørge om hun ville med på "Zimmer". Det kostede € 39,- for Französisch und Verkehr/samleje - begge med Kondom, men jeg måtte lige forhøre mig om det nu også var for en hel ½ time. Nej en ½ time kostede € 60,-. Efter lidt muggeri valgte jeg nu alligevel at tage 20 min med hende - det kunne nok ikke gå helt galt.

På værelset begyndte hun godt nok at snakke om div. ekstra, hvilket jeg afslog, da jeg sådan set slet ikke var klar endnu efter næsten 2 timers Thaimassage m. happy End - og det endte, da også med vi bare fik en hyggelig snak og jeg kælede lidt for hendes flotte ungpige bryster. Værelset var ellers rimelig godt med eget bad og brusebad/karbad. Istedetfor at lade sig lokke med € 30,- af de unge piger der evt. 2 og 2 forfølger en på gaderne omkring Herbertstrasse eller i div. Laufhaüsern og ikke vide, hvor meget de vil flå en, medens de spiller pik - er Geiz-Club et mere regulært alternativ.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er netop i Hamburg og checkede igår et sted ud på Reeperbahn, som jeg havde læst lidt om og studeret på internet: http://geiz-club.com/ det ligger lige overfor Davidwache og ligner lidt de andre med en ung dørmand udenfor, men jeg gik nu ind alligevel, op ad trappen og ind i baren, hvor de alm drinks kun koster € 5,-. Jeg fik en cola og kiggede lidt på de 4 - 5 piger, der sad i sofaerne. De var faktisk alle rimelig unge og attraktive - og især en høj flot og slank blondine blev ved med at sende mig et blik, som jeg ikke kunne flygte fra - nå jeg ville så sætte mig over til hende - men nej - jeg måtte ikke sætte mig i sofaen. Nå, jeg måtte så spørge om hun ville med på "Zimmer". Det kostede € 39,- for Französisch und Verkehr/samleje - begge med Kondom, men jeg måtte lige forhøre mig om det nu også var for en ½ time. Nej en ½ time kostede € 60,-. Efter lidt muggeri valgte jeg nu alligevel at tage 20 min med hende - det kunne nok ikke gå helt galt.

På værelset begyndte hun godt nok at snakke om div. ekstra, hvilket jeg afslog, da jeg sådan set slet ikke var klar endnu efter næsten 2 timers Thaimassage m. happy End - og det endte, da også med vi bare fik en hyggelig snak og jeg kælede lidt for hendes flotte ungpige bryster. Værelset var ellers rimelig godt med eget bad og brusebad/karbad. Istedetfor at lade sig lokke med € 30,- af de unge piger der evt. 2 og 2 forfølger en på gaderne omkring Herbertstrasse eller i div. Laufhaüsern og ikke vide, hvor meget de vil flå en, medens de spiller pik - er Geiz-Club et mere regulært alternativ.

Hvor og hvordan var thai massagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hos: http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20m ... preise.htm omtalt i en anden tråd, som jeg ikke lige kan finde. Bestilte deres Angebot nr. 1.

Syntes nu ikke der var så stor forskel på thai- og wellness massage og mht. erotikmassagen troede pigen, vist hun kunne komme lettere over ved at påstå, at da hun havede smidt tøjet og jeg havde lagt en hånd om røven på hende, så var seancen overstået, såsnart jeg var kommet. Hun forsøgte derfor at slippe afsted med at spille mig af så hurtigt som muligt - sgu ikke megen erotik massage i det :evil: , men hun fik nu ondt i armen, for jeg havde netop været på flatt 99 http://www.flat-99.de/ og poppet en ung slank pige http://www.flat-99.de/?audio=kitti med dårlig ånde en halv times tid.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...