Hop til indhold
Guest tobenetben

Hj i Bangkok

Recommended Posts

Guest tobenetben

Er der nogen der ved hvad hj koster i Bangkok. Jeg tænker på et hotel der har massage og/ eller et rimelig godt sted i byen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Området omkring Sukhumvit er der utallige massage klinikker, med diverse afslutninger <3og også rene BJ barer, hvor et blæs koster 800 thb, et HJ koster vel nok 500 thb 

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Ok mange tak.   Så oliemassage er ca 300 barh.    Hj 500 bath og bj 800 bath.     Lidt pudsigt at hj koster mere end massagen.  I dk er det omvendt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det altså også betalt!

Normalt Oliemassage 3-400. Hj 2-300. Bj 3-500. - Det hele ST for 1.000-1.500.

Du kan selvfølgelig nemt få lov at betale mere - specielt hvor der er optræden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, den 21.7.2019 at 15:57:

Er der nogen der ved hvad hj koster i Bangkok. Jeg tænker på et hotel der har massage og/ eller et rimelig godt sted i byen.   

Du kan bestille en enkelt overnatning på et hotel for helt ned til kr. 100,- - og så invitere en pige med på værelset og få flere handjobs i løbet af natten, hvis du betaler hende for longtime - ca. 2000 - 3000 bath ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev der spurgt om Bangkok og massage priserne og det efterfølgende, er lidt højere end I Pattaya og jensen6 priser vil jeg kalde Pattaya priser.

Massagen kan nok fås for 400 thb men HJ - BJ er minimum 500 - 1000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håndjob i Bangkok? Opfat det nu ikke negativt,  men er det ikke som at gå på Michelinrestaurant og bede om frikadeller. Frikadeller er jo gode nok, men vel ikke helt at udnytte stedets potentiale

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Håndjob i Bangkok? Opfat det nu ikke negativt,  men er det ikke som at gå på Michelinrestaurant og bede om frikadeller. Frikadeller er jo gode nok, men vel ikke helt at udnytte stedets potentiale

Måske der kan fås HJ som tilbehør til dellerne, bare en tanke ;)

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 31 minutter siden:

Måske der kan fås HJ som tilbehør til dellerne, bare en tanke ;)

Alt kan vist lade sig gøre i BKK

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 20 minutter siden:

HJ?? Hvem gidder vel at købe det? Har man ikke råd til en fuld pakke, kan man lige så godt give sig selv en HJ......

Et HJ mellem undervejs til næste FP er vel fint nok. Når man surfer mellem stederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Eller sagt, hvis man er i BKK, så springer man vel over Frikadeller, og køber Long time :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Eller sagt, hvis man er i BKK, så springer man vel over Frikadeller, og køber Long time :P

Ja, hvorfor give penge for at få narrefisse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 10 timer siden:

Alt kan vist lade sig gøre i BKK

Det er nemmere at få et HJ end frikadeller i BKK vil jeg tro :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Eller sagt, hvis man er i BKK, så springer man vel over Frikadeller, og køber Long time :P

Ja og med en moden Thai Lady så bliver det også lavet mad på LT har jeg læst i gode beretninger herinde, tror det var @Jernsvinet der nød den luksus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 15 timer siden:

Ja og med en moden Thai Lady så bliver det også lavet mad på LT har jeg læst i gode beretninger herinde, tror det var @Jernsvinet der nød den luksus.

og gjort rent og ret seng efter en morgensutter med CIM + hun tog mit vasketøj med hjem - og foldede mine skjorter pænt, da jeg skulle hjem, så de fyldte minimalt i kufferten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

og gjort rent og ret seng efter en morgensutter med CIM + hun tog mit vasketøj med hjem - og foldede mine skjorter pænt, da jeg skulle hjem, så de fyldte minimalt i kufferten ;-)

Ja så får man vel lyst til at se om hun ikke også kan være i kufferten. Sikke en måde at starte morgen på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 timer siden:

og gjort rent og ret seng efter en morgensutter med CIM + hun tog mit vasketøj med hjem - og foldede mine skjorter pænt, da jeg skulle hjem, så de fyldte minimalt i kufferten ;-)

Dejlig læsning.

Tror også hendes omtale af dig er yderst positivt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 27/7/2019 at 06:45:

Det er nemmere at få et HJ end frikadeller i BKK vil jeg tro :D

har lige været i Pattaya, der fik jeg den bedste omgange flæskesteg med kartofler,  brun sovs og hele svineriet jeg nogensinde har smagt, så det kan de også:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingkong9000 skrev, for 1 time siden:

har lige været i Pattaya, der fik jeg den bedste omgange flæskesteg med kartofler,  brun sovs og hele svineriet jeg nogensinde har smagt, så det kan de også:D

Ja der er ikke noget at sige til, vi er ret begejstret for Thai piger og Thai lady's .

De kan mange ting som vi Danske mænd nyder;)

Redigeret af KnudSan
Ord bog

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingkong9000 skrev, den 29.7.2019 at 09:36:

har lige været i Pattaya, der fik jeg den bedste omgange flæskesteg med kartofler,  brun sovs og hele svineriet jeg nogensinde har smagt, så det kan de også:D

Var det i Soi White House i Jomtien?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...