Hop til indhold
Mestmilfs

Roxana

Recommended Posts

Guest Tatra

Har du egentligt søgt på hende? Næst efter hende-her er hun en af de mest beskrevne herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Svendborg i denne uge og havde egentlig planlagt hende, men gjorde det ikke da hun allerede midt på ugen havde Last Day in Svendborg. Ser ud som om hendes sidste dag trækker lidt ud.

Som nævnt er hun anmeldt herinde, så søg løs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du er relativ ny bruger her, så velkommen til. :)

Og når du så har søgt på hende herinde og fundet de talrige rigtigt gode anmeldelser af hende og besluttet dig for at besøge hende - ja så læs lige annoncen også. ;) Den er sidst opdateret for knap en måned siden, så tvivler på hun er i byen nu. Men fortvil ikke. Selvom hun ikke tit er på Fyn, ja, så er hun her da ind imellem. Og ja hun er bare herre fræk og rigtig sød. Så glæd dig til at besøge hende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var i Svendborg i denne uge og havde egentlig planlagt hende, men gjorde det ikke da hun allerede midt på ugen havde Last Day in Svendborg. Ser ud som om hendes sidste dag trækker lidt ud.

What? Har hun lige været i Svendborg? Damm ville ellers gerne... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg besøgt en del piger ! 

 

Og jeg har aldrig mødt en der får en til og føle sig så velkommen som hende, hun snyder ikke med tiden og hun giver dig dit livs tur med øjenkontakt med mere, intet maskine her som man møder andre steder !

 

vis andre møder piger som giver samme oplevelse så Anbefal mig dem! Er træt af øst piger der bare malker en for penge !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Søg evt  under Sjælland/København. Roxana er et superknald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 1 time siden:

vis andre møder piger som giver samme oplevelse så Anbefal mig dem! Er træt af øst piger der bare malker en for penge !

Maya fra polen giver samme oplevelse. I hvert fald i min verden. Masser af indlevelse, godt humør, super godt bj og en virkelig stram og dejlig fisse. Men igen, det er jo ikke alle der har samme opfattelse af de forskellige piger. Kemi, smag, humør den enkelte dag og meget andet spiller ind før det går op i en højere enhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Maya fra polen giver samme oplevelse. I hvert fald i min verden. Masser af indlevelse, godt humør, super godt bj og en virkelig stram og dejlig fisse. Men igen, det er jo ikke alle der har samme opfattelse af de forskellige piger. Kemi, smag, humør den enkelte dag og meget andet spiller ind før det går op i en højere enhed.

Har selv set maya, desværre tænder jeg ikke på store piger :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Antrahx skrev, for 1 time siden:

Er træt af øst piger der bare malker en for penge !

Nu kender jeg en del øst-piger som er uvurderlige guldklumper, så overlad du bare dem til mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 12 minutter siden:

Nu kender jeg en del øst-piger som er uvurderlige guldklumper, så overlad du bare dem til mig :)

 Så del ud af dem ? Har prøvet lille blondine og jeg syntes ikke hun havde nogen indlevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 56 minutter siden:

Har selv set maya, desværre tænder jeg ikke på store piger :( 

Nej, så er hun ikke kvinder for dig. Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Antrahx skrev, for 4 timer siden:

 Så del ud af dem ? Har prøvet lille blondine og jeg syntes ikke hun havde nogen indlevelse 

Nu kan du jo ikke generalisere alle piger fra øst ud fra en enkelt erfaring om manglende indlevelse. Hvis du jævnligt læser anmeldelserne her i forumet vil du ikke kunne undgå at støde på rigtig mange anmeldelser af piger fra øst som får de allerhøjeste lovprisninger af anmelderne. Men du må selvfølgelig selv vælge pigen ud fra hvad du tiltrækkes af og hvad dine ønsker går ud på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 time siden:

Nu kan du jo ikke generalisere alle piger fra øst ud fra en enkelt erfaring om manglende indlevelse. Hvis du jævnligt læser anmeldelserne her i forumet vil du ikke kunne undgå at støde på rigtig mange anmeldelser af piger fra øst som får de allerhøjeste lovprisninger af anmelderne. Men du må selvfølgelig selv vælge pigen ud fra hvad du tiltrækkes af og hvad dine ønsker går ud på.

Har nu prøvet en del af de piger. :) 

 

men leder bare efter den rigtige gfe oplevelse som roxana også giver vil hellere få men faste piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...