Timber 20 Skrevet 21. Juli, 2019 Er der nogen der ved hvor man kan finde en Thai med fyldige former og ægte bryster gerne en moden dame. Vil prøve lidt andet end de helt unge med lille røv og silicone bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 21. Juli, 2019 Prøv hende her. Har selv været der og det er store ægte naturlige babser og en god fyldig røv https://annoncelight.dk/showad/275815 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 103 Skrevet 21. Juli, 2019 Der har været en moden frodig thai hos Mukda, Sønderbrogade 18, 8700 Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 21. Juli, 2019 Doboj1995 skrev, for 1 time siden: Prøv hende her. Har selv været der og det er store ægte naturlige babser og en god fyldig røv https://annoncelight.dk/showad/275815 Hun ser dejlig ud, kan hun give massage eller er det mest for det andet man skal besøge hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 21. Juli, 2019 Efter min mening IKKE for efter det andet. Om hun kan massere ved jeg ikke. Der kom vi ikke til. Det sker desværre, at jeg tager fejl og overhører min mavefornemmelse. Ville prøve noget helt andet - og det blev denne : https://annoncelight.dk/showad/275815 Tror aldrig jeg har besøgt en der er så uengageret i det hun laver. Berøringsvenlig ? Det vil jeg bestemt ikke beskylde hende for . Måske var jeg ikke hendes type ??? Det kunne selvfølgelig være en mulighed. Havde bestilt en time med sex og evt. massage hvis tiden tillod det, men valgte at stoppe seancen - eller mangel på samme - og forlade stedet efter en halv time. Men korrekt - Store ægte bryster -- som er lettere præget af jordens tiltrækningskraft, men hellere det end alle de ofte hårde kanonkugler man efterhånden tit møder. God stor røv og egentlig en flot dame. Så ærgerligt hun, efter min mening, skulle være stoppet for længe siden. Virker udbrændt og træt af det hele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 22. Juli, 2019 Thai style skrev, for 20 timer siden: Hun ser dejlig ud, kan hun give massage eller er det mest for det andet man skal besøge hende? Ja hun er skøn. Hun giver både massage som er helt ok. Og så god sex. Hvis man ønsker det også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 22. Juli, 2019 Månestjerne skrev, for 11 timer siden: Efter min mening IKKE for efter det andet. Om hun kan massere ved jeg ikke. Der kom vi ikke til. Det sker desværre, at jeg tager fejl og overhører min mavefornemmelse. Ville prøve noget helt andet - og det blev denne : https://annoncelight.dk/showad/275815 Tror aldrig jeg har besøgt en der er så uengageret i det hun laver. Berøringsvenlig ? Det vil jeg bestemt ikke beskylde hende for . Måske var jeg ikke hendes type ??? Det kunne selvfølgelig være en mulighed. Havde bestilt en time med sex og evt. massage hvis tiden tillod det, men valgte at stoppe seancen - eller mangel på samme - og forlade stedet efter en halv time. Men korrekt - Store ægte bryster -- som er lettere præget af jordens tiltrækningskraft, men hellere det end alle de ofte hårde kanonkugler man efterhånden tit møder. God stor røv og egentlig en flot dame. Så ærgerligt hun, efter min mening, skulle være stoppet for længe siden. Virker udbrændt og træt af det hele. Kan slet ikke genkende din beskrivelse af hende. Jeg har besøgt hende et par gange og fået hvad jeg ønskede og forventede. Men da tåbeligt at gå efter 30 min. Måske fejlen ligger hos dig og ikke ved pigen nødvendigvis !!!! mangel på hygiejne kan jo afskrække mange piger i at give en god behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 22. Juli, 2019 Glædeligt du fik det du kom efter. Kender ikke dine ønsker og forventninger . Jeg bestilte en time fp. Måske hun havde en dårlig dag - måske, som jeg jeg skrev i mit indlæg er jeg bare ikke hendes type. Den med hygiejnen gider jeg ikke engang kommentere på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. Juli, 2019 Doboj1995 skrev, for 10 timer siden: Kan slet ikke genkende din beskrivelse af hende. Jeg har besøgt hende et par gange og fået hvad jeg ønskede og forventede. Men da tåbeligt at gå efter 30 min. Måske fejlen ligger hos dig og ikke ved pigen nødvendigvis !!!! mangel på hygiejne kan jo afskrække mange piger i at give en god behandling. Ha ha, så du vurdere ud fra Månestjerne's skriv, at han må være uhygiejnisk Ja man ska hore meget før den falder af, eller du var der måske samtidig med Månestjernen? Ja sorry Eg men folk's (specielt de nye) bliver bare værre og værre og specielt det sidste års tid Tror bare jeg snupper en Sovepille og imellem tiden bliver 2020 et godt år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 64 Skrevet 22. Juli, 2019 Hygiejne er det ikke en selvfølge lige så vel at man forventer af dem. God og venlig behandling af dem er også ting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doboj1995 37 Skrevet 22. Juli, 2019 Thaimig skrev, for 2 timer siden: Ha ha, så du vurdere ud fra Månestjerne's skriv, at han må være uhygiejnisk Ja man ska hore meget før den falder af, eller du var der måske samtidig med Månestjernen? Ja sorry Eg men folk's (specielt de nye) bliver bare værre og værre og specielt det sidste års tid Tror bare jeg snupper en Sovepille og imellem tiden bliver 2020 et godt år Månestjerne skrev, for 3 timer siden: Glædeligt du fik det du kom efter. Kender ikke dine ønsker og forventninger . Jeg bestilte en time fp. Måske hun havde en dårlig dag - måske, som jeg jeg skrev i mit indlæg er jeg bare ikke hendes type. Den med hygiejnen gider jeg ikke engang kommentere på Det var skam heller ikke hygiejne du skulle tage personlig Men altid nemt at give pigen skylden for en dårlig oplevelse som du beskriver den. Nogen gange hjælper det at kikke indad !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timber 20 Skrevet 23. Juli, 2019 Billeder minder mig om en jeg mødte i kælderen Vardevej i Vejle. Ved ikke om det er helt galt husket. Hvis det er den samme var det en lidt lunken oplevelse som ikke var meget værd både hvad massage og sex angår. Men bestemt nydelig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg