Hop til indhold

Sydhavnspigen?

Featured Replies

Skrevet

På vej hjem fra arbejde har jeg de sidste uger kigget efter pigen ved CircleK uden at hun har været der. Nogle der ved noget ?

Skrevet
bifyr71 skrev, for 3 timer siden:

På vej hjem fra arbejde har jeg de sidste uger kigget efter pigen ved CircleK uden at hun har været der. Nogle der ved noget ?

Ikke megen hjælp her, men i maj fortalte hun mig - i lidt hyggesnak på mit bagsæde :-) - at hun ville blive i DK til december (det danske vejr var ikke noget problem)! 

Redigeret af autobahn
grammatik

Skrevet
  • Author

Hej det er også hvad hun har sagt til mig på mit bagsæde men jeg har måske været uheldig. Prøver i aften igen

Skrevet
bifyr71 skrev, for 2 timer siden:

Hej det er også hvad hun har sagt til mig på mit bagsæde men jeg har måske været uheldig. Prøver i aften igen

Hej 

Det kan du godt spare dig, jeg talte med hende for ca 2 uger siden, og der fortalte hun mig, at hun tog tilbage til Bulgarien, og at hun ikke kom tilbage....det sidste ved jeg så ikke lige hvor meget man skal lægge i...

Skrevet
  • Author

Frisk fyr . Ok. Øv !!!! Mon ikke hun kommer igen når det bliver mørkt tidligere og man kan gemme sig lidt i mørket i bilen ?

Skrevet
  • Author
frisk fyr nsj skrev, den 21/7/2019 at 20:50:

Hej 

Det kan du godt spare dig, jeg talte med hende for ca 2 uger siden, og der fortalte hun mig, at hun tog tilbage til Bulgarien, og at hun ikke kom tilbage....det sidste ved jeg så ikke lige hvor meget man skal lægge i...

Jeg forstod også at der var nogle fyre der var begyndt at kigge forbi og true hende til at udlevere penge hun havde tjent. Krydser fingre for at hun kommer tilbage.

Skrevet

Hun sagde til mig at hun ville blive til december. Jeg tror hun kommer tilbage hun skulle vel bare lige hjem og checke sin lejlighed og betale regninger. 

Skrevet

Åh håber det, blev så pisse liderlig hver gang jeg så hendes sexede udseende på gaden. Høje støvler, stramme bukser, sort hår, makeup og store øreringe.

Tanken om at hun spreder... mere end blot sit hotte udseende, gør mig varm et bestemt sted.

Redigeret af easykid123

• 4 months later...
Skrevet

Er der nogen der ved om hun er taget hjem på juleferie? 

• 5 months later...
Skrevet

Nå det coronapis gør jo nok vi må vente lidt endnu. Ved nogen om hun kommer tilbage til Dk

• 1 month later...
Skrevet

Hallooooooo sker der i gruppen? 

• 2 years later...
Skrevet

Er hun på pinden som man siger? 

Skrevet
OleH skrev, for 17 timer siden:

Er hun på pinden som man siger? 

Tag nu lige at læse de andre tråde om Sydhavnsgodten.

Brug søgefunktionen. Den der søger skal finde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.