Hop til indhold
tonytony

Rafaela Aalborg

Recommended Posts

Guest NordjyskStodder

Ny bruger... 

 

Google translate: "hun holder til i Aalborg center" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha ja jeg mente hun holder til i Aalborg centrum... XD Hendes billeder er ægte, hvis man er til braziliansk røv og bryster og en pige der elsker at blive taget i alle stilligner, så skal man ikke være bange for at tage kontakt :)

Beklager at jeg er så dårlig til at skrive anmeldelser, Jeg kunne godt gå i detaljer hvis folk her er meget nysgerrige, men det som jeg husker bedst er hende på sengen med face down og ass up hvor jeg gik til den, mens vi havde øjenkontakt... alle pengene værd:wub:

Redigeret af tonytony

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men i den dyre ende ;-) 30m/ 800,-  - 15m/ 700,-  
måske er hun pengene værd, hader bare når de ikke skriver pris i annoncerne 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

800 for 30 min med superfransk og kys? det er alle pengene værd... Synes faktisk det er bedre end de fleste piger.. plus hun ser godt, måske den bedste krop i Aalborg i PT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, for 4 timer siden:

800 for 30 min med superfransk og kys? det er alle pengene værd... Synes faktisk det er bedre end de fleste piger.. plus hun ser godt, måske den bedste krop i Aalborg i PT.

Det kunne hun jo så skrive, er træt af et marked som er uigennemsigtig 
De dårlige piger, giver en pris og når man så ligger uden tøj på, begynder de at forhandle, der for besøger jeg aldrig en pige som ikke er har en klar pris politik, det er jo ikke Herbertstrasse 

Jeg kommer ikke for kærlighed men en hurtig tur på langnet, uden prinsesse nykker, selvfølgelig må det meget gerne være godt, men 30 minutter er overkill.. så længe holder jeg ikk med en lækker steg 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog nogle sindssygt skarpe tan lines! Super frækt, dem har jeg altså en mindre fetish for. 

Men de her ligner næsten noget der er lavet i Photoshop - hvor markante er de i virkeligheden, @tonytony?

Bortset fra det er jeg helt enig med @freeman: For mig er 15 minutter som regel rigeligt, hvis pigen er lækker og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@freeman Jeg kan godt forstå hvad du mener, Jeg fik faktisk spurgt hende hvorfor hun ikke skrev sine priser i hendes annonce og hun sagde at det var fordi hun vil høre ens stemme i telefonen det er åbenbart mere elegant... tror at hun har tænkt sig at ændre det, hun er her for første gang det er nok anderledes hvor hun er fra.

@ChoosyVeryJeg har besøgt hende 1 gang mere i dag og alt er ægte på billederne hun er mindst ligeså pæn når man møder hende! For mig var hendes Tan lines ikke noget problem hun har virkligt flot krop... så det er det mindste jeg tænkte på... hendes røv og bryster er 5/5.

Du kan læse mit andet besøg hos hende.

Redigeret af tonytony

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...