Hop til indhold
FlyingDick

Ava- Real for sure. Any experience?

Recommended Posts

Guest Danni

Hej Drenge, det hendes sidste dag har lige været forbi og for søren en dejlig pige hvis ikke i allerede har været afsted so skynd jer. kommer med en anmeldelse lidt senere men ville bare lige nævne det for jer da i forespurgte det. Håber i når afsted da hun nok først er tilbage i september.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøge Ava

Hun er præcis den fantasi, hvis man har en hemmelig drøm om naboens søde uskyldige high school girl. Alt er perfekt, sød, smilende, piv fræk og sød og naturlig at tale med - hun har en naturlig indlevelse.

Skulle nogen være i tvivl om billedernes ægthed, så lad mig fastslå eventuel tvivl - Ava er den I ser på billederne, 100 % men, ja der er et men - hun er pænere/sødere i virkeligheden.

Vil driste mig til at kalde hende en sjælden perle - intet plastik og no "Duck Face" men kun 100 % øko helt naturlig og alt sidder perfekt hvis man altså er til en pige som har valgt ikke at fylde sig med botox og silicone.!

Lad os lave en aftale drenge, vær sød ved hende - vis hende respekt, vær ydmyg og vær en gentleman - det fortjener hun.

//

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer også lige fra et besøg.. Og jeg er helt solgt. Fantastisk sød, nærværende og imødekommende. Og hendes små lyde.... Jeg er overbevist om at hun nyder det. 

Jeg kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi til søde 30 minutter hos Ava søndag den 10.11.19 og præcis som ved mine forrige besøg forløb alt perfekt - Ava er efter min mening en lille stjerne.

I min optik er hun perfekt, sød, smilende og ægte.

Ægte i den betydning at hun intet BOTOX eller silikone har fyldt sin fine krop med - Ava er 100 % økologisk.

Håber de Herre der ligger vejen forbi behandler hende med respekt og empatisk som kun en ægte gentleman gør, hun er en meget sjælden perle ;-)

 

//M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...