Hop til indhold

Recommended Posts

Hi,

I was looking for a good companion this weekend and the extensive reviews on Eroguide helped a lot. One of the reviews was about this girl from Ukraine Natalie

I visited her today and I have to say this has to be in the top 5 encounters for me here in CPH. 

• Ambience in the room:  8/10,  it seems she just moved to CPH a couple of weeks back.
  • Girl: 9/10, perfect figure and height(170+) for my height, she is slim and better then the pictures without makeup. She is in her mid 20s and feels like girl next door.
  • Personality: 10/10, she has a good sense of humour and she is smart.

I don't like to go into details about what we did but like I said it was the among top 5 for sure. 

If you plan to go to her, go for a GFE experience, I think she is good for that category.

Cheers!

Del dette indlæg

Link til indlæg
WaterColour skrev, for 2 timer siden:

hey does she do kissing? :) 

With thoung..? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 2 timer siden:

Hvad betyder “Cuni” som hun tilbyder?

Cunnilingus, tror jeg det staves, og betyder noget i stil med at trille ært, hehe

/DFyr_36 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 3 timer siden:

Cunnilingus, tror jeg det staves, og betyder noget i stil med at trille ært, hehe

/DFyr_36 

Hva er det prinsesse testen? .... hvor mange madrasser skal der så være mellem os.... “hvis du kan mærke ærten, så er det en rigtig prinsesse... eller en ladyboy” :0). Det må da siges at være sikker sex :0).

Når spøg til side... når der står Cuni, hvad er det så præcis der tilbydes?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I wanted to go there yesterday. We texted a lot together and i went horny at the bus/train hoping to have a good time..

But as i texted her that i was at the location, she texed med back that she had some issues with the place so she had to cancel the appointment.

Sadly, but i guess its like that sometines.

.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 8 timer siden:

I wanted to go there yesterday. We texted a lot together and i went horny at the bus/train hoping to have a good time..

But as i texted her that i was at the location, she texed med back that she had some issues with the place so she had to cancel the appointment.

Sadly, but i guess its like that sometines.

.

Hi Dear! 

I'm really sorry, I feel bad cause of this((

But sometimes shit happens.

I want to invite you again

And make something nice for you

Or make a discount

I'm really care about my guests , so I wait sms from you.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungasiat

Jeg havde en aftale med hende i dag. Men da jeg ankom til stedet, kunne jeg ikke finde hovede og hale i, hvordan jeg skulle komme ind. Skrev selvfølgelig pænt til hende og spurgte, men det svar jeg fik fra hende var ikke til den store hjælp. Rendte frem og tilbage rundt om bygningen og prøvede at ringe, men kommer ikke i gennem. 

Det har jeg aldrig prøvet før - En kæmpe fuser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungasiat skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde en aftale med hende i dag. Men da jeg ankom til stedet, kunne jeg ikke finde hovede og hale i, hvordan jeg skulle komme ind. Skrev selvfølgelig pænt til hende og spurgte, men det svar jeg fik fra hende var ikke til den store hjælp. Rendte frem og tilbage rundt om bygningen og prøvede at ringe, men kommer ikke i gennem. 

Det har jeg aldrig prøvet før - En kæmpe fuser.

Enig. Det er lidt svært at finde rundt derude. Jeg stod og talte postkasser ude i opgangen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 16 timer siden:

Enig. Det er lidt svært at finde rundt derude. Jeg stod og talte postkasser ude i opgangen..

Mødte du nogensinde pigebarnet, og kan kun anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...