Hop til indhold
Justfun

Cocktail eller en halv time

Recommended Posts

Hej.

Kan nogen sige mig hvad forskellen er på en cocktail til 800,- og en halv time til 1000,-

Og for at slippe for en masse Kommentarer, så ved jeg godt at der er 200,- til forskel :-)

Men hvad er forskellen ellers, en cocktail kan jo godt vare en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justfun skrev, for 2 minutter siden:

Hej.

Kan nogen sige mig hvad forskellen er på en cocktail til 800,- og en halv time til 1000,-

Og for at slippe for en masse Kommentarer, så ved jeg godt at der er 200,- til forskel :-)

Men hvad er forskellen ellers, en cocktail kan jo godt vare en halv time.

Det er vist kun de pågældende piger der kan svare på det. Tror helt sikkert det er forskelligt fra sted til sted. Dette er f. eks. et uddrag af Skibhuspigernes (Odense) prisliste:

 COCKTAILS  
 Dansk / fransk 800 kr.
 Gensidig Dansk / Fransk 900 kr.
 Dansk / Fransk / Pigeonani 1.000 kr.
   
 1/2 time 1.100 kr.
 3/4 time 1.600 kr.
 1 time

Hvad ½ time så indeholder skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justfun skrev, for 21 minutter siden:

Hej.

Kan nogen sige mig hvad forskellen er på en cocktail til 800,- og en halv time til 1000,-

Og for at slippe for en masse Kommentarer, så ved jeg godt at der er 200,- til forskel :-)

Men hvad er forskellen ellers, en cocktail kan jo godt vare en halv time.

Tiden kunne forestille mig at en cocktail er 20 min og en 1/2 t gir dig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hos mig får man de samme ydelser I begge dele ( dvs alt hvad jeg tilbyder) - forskellen er tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

cocktail vare højst 20 min og så er det yt af vagten igen. Ud af bagdøren forbi de tunge russere som opholder sig i baglokalet og ud i baggården hvor der står en bidsk vovse der ikke er blevet fodret i lang tid. Ligesom du er ude af døren, så hænger naboen ud af vinduet og peger fingre af dig og siger der går endnu en glad mand der har trykket taget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos mig er en cocktail ca 15 min med to ting og en udløsning. En halv time er alt blidt med mulighed for flere udløsninger. Sommetider er der nogen, der ønsker en helt anden kombi, og så får de jo bare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt forstår jeg det som om en halv time er et tidsrum man køber. I dette tidsrum er en række mulige standard  ydelser er inkluderet alt efter hvad man har lyst til  (Dansk, Fransk, Massage osv) og derudover er der tillægs ydelser. En cocktail er har mere fokus på ydelserne  hvor man køber en række specifike ydelser og når ydelserne er udført er man færdig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 minutter siden:

En halv time er alt blidt med mulighed for flere udløsninger

Seriøst -flere udløsninger på en halv time?? Så må der godt nok være sparet op i laaaaangt tid. Hold nu kæ... jeg får helt komplekser. Du må kunne noget, og lækker er du jo - jeg må starte Trabanten og prutte til Hårlev. 
Starter imorgen tidlig, så det bliver nok onsdag, sidst på dagen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 23 minutter siden:

Hos mig er en cocktail ca 15 min med to ting og en udløsning. En halv time er alt blidt med mulighed for flere udløsninger. Sommetider er der nogen, der ønsker en helt anden kombi, og så får de jo bare det.

Du er dejlig Liv, men kunne aldrig finde på at tage en cocktail, det er for lige på  til mig..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Seriøst -flere udløsninger på en halv time?? Så må der godt nok være sparet op i laaaaangt tid. Hold nu kæ... jeg får helt komplekser. Du må kunne noget, og lækker er du jo - jeg må starte Trabanten og prutte til Hårlev. 
Starter imorgen tidlig, så det bliver nok onsdag, sidst på dagen. :D

Du vil blive overrasket; jeg havde en ældre (meget ældre) gæst en dag, han bestilte en time og ville gerne ha fem-seks udløsninger. Jeg kiggede bare vantro på ham, men på magisk vis lykkedes det faktisk. Der var godt nok ikke meget langsom sanselighed over den seance, men manden var glad, og så var alt jo godt ;) Men ok, de fleste kan kun en gang, og det er da også supergodt. Jeg plejer at spørge, hvor mange skud vi skal satse på, er svaret måske to, så satser jeg på et :) 

Du skal være velkommen, det er længe siden jeg har set en Trabant - og dig vil jeg naturligvis også gerne se ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først da jeg gik fra kun at bestille cocktails til ½ eller hele timer, lykkedes det mig at få andet end en trist oplevelser hos en glædespige.

Bestiller du en cocktail - så er det som regel pigen, der styrer sjovet:

gør dit,

gør dat -

og efter 5 min: kommer du ikke snart

og inden 10 min: nu skal du være færdig

 

Bestiller du derimod en hel ½ time får du mere lov til selv at styre showet og bestemme hvad, hvor og hvornår tingene skal foregå - men enkelte gange, kan man desværre komme ud for piger, der ikke kan komme ud over den der cocktailrobotmode - men der har vi jo heldigvis Eroguide ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Jernsvinet skrev, den ‎21‎-‎07‎-‎2019 at 00:06:

Først da jeg gik fra kun at bestille cocktails til ½ eller hele timer, lykkedes det mig at få andet end en trist oplevelser hos en glædespige.

Bestiller du en cocktail - så er det som regel pigen, der styrer sjovet:

gør dit,

gør dat -

og efter 5 min: kommer du ikke snart

og inden 10 min: nu skal du være færdig

 

Bestiller du derimod en hel ½ time får du mere lov til selv at styre showet og bestemme hvad, hvor og hvornår tingene skal foregå - men enkelte gange, kan man desværre komme ud for piger, der ikke kan komme ud over den der cocktailrobotmode - men der har vi jo heldigvis Eroguide ;-)

Er på linje med dig @Jernsvinet, bestil en halv eller hel time og bed specifik om de elementer du ønsker skal indgå, feks. alm. + græsk og fransk afslutning, har altid fået en god pris med den model. Du får samtidig det du kom efter. så win win.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Tænk, og her gik lille mig og troede,  at en cocktail var noget, man drak på en varm, varm sommerdag som i dag :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 20/7/2019 at 22:07:

Hos mig er en cocktail ca 15 min med to ting og en udløsning. En halv time er alt blidt med mulighed for flere udløsninger. Sommetider er der nogen, der ønsker en helt anden kombi, og så får de jo bare det.

Herligt kumdeorienteret :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, den 26/7/2019 at 21:37:

Tænk, og her gik lille mig og troede,  at en cocktail var noget, man drak på en varm, varm sommerdag som i dag :biggrin:

Og så er noget dirty... :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...