Hop til indhold
Liv

Betalingssex i det fri, hvordan gør I?

Recommended Posts

Jeg er blevet lidt nysgerrig på, hvordan betalingssex i det fri foregår. Hører gerne fra både mænd og kvinder. Har I aftaler “hjemmefra” eller møder I bare op et givent sted og håber på bid? Uden at nævne stederne, bruger I de samme steder som dogging-folket? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aftaler et mødested i nærheden af hvor det skal foregå. Kører sammen til stedet, og det er altid et sted jeg har fundet som andre ikke kender. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

For et par år siden besøgte jeg jævnligt den samme GP (sex bliver ofte bedre, når man kender hinandens lyster mm). Hun foreslog hen på foråret, at vi evt mødtes i det fri, hvis sommervejret tillod. Det gjorde vi så et par gange. Altid aftalt og med god tid, en frokostkurv med lidt lækkerier og en flaske god vin. Det var s’gu’ dejligt, frækt og vildt ophidsende. Desværre fandt hun en kæreste og forlod denne verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
allo-allo skrev, for 2 timer siden:

og forlod denne verden

Forstået, men måske lidt uheldigt formuleret :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har taget ud til de steder hvor jeg ved der af og til dukker piger op som gerne vil hygge.

Så er det mere spændende og ikke vide hvem der dukker op, man kan lure hende ud på afstand og når hun bliver ledig, så tager man hende under armen og suser et andet sted hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 1 time siden:

Jeg har taget ud til de steder hvor jeg ved der af og til dukker piger op som gerne vil hygge.

Så er det mere spændende og ikke vide hvem der dukker op, man kan lure hende ud på afstand og når hun bliver ledig, så tager man hende under armen og suser et andet sted hen.

Er det så stadig betalingspiger vi taler om, eller traditionel dogging?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 17 timer siden:

Er det så stadig betalingspiger vi taler om, eller traditionel dogging?

Det er begge dele.

De fede ved betalingspiger er jo at de gerne vil yde en fræk service for et beløb og vægter ikke personligheden så højt, imens dogging der siger de fleste nej - om det er så fordi jeg er grim eller bare har en SkævPik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Denskævepik skrev, for 2 timer siden:

Det er begge dele.

De fede ved betalingspiger er jo at de gerne vil yde en fræk service for et beløb og vægter ikke personligheden så højt, imens dogging der siger de fleste nej - om det er så fordi jeg er grim eller bare har en SkævPik

Sidder personligheden nu i udseendet??? Æv æv, træls.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denskævepik skrev, den 20/7/2019 at 20:29:

Creeeeepy.... blot en antagelse herfra, men mon ikke din opførsel og manglende accept på at deltage i dogging hænger mere sammen med din opførsel end en om mulig skæv pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 20.7.2019 at 17:07:

Jeg er blevet lidt nysgerrig på, hvordan betalingssex i det fri foregår. Hører gerne fra både mænd og kvinder. Har I aftaler “hjemmefra” eller møder I bare op et givent sted og håber på bid? Uden at nævne stederne, bruger I de samme steder som dogging-folket? :) 

Den ene gang jeg ind til videre har prøvet det, var det aftalt hjemmefra. Pigen kendte et godt sted. Jeg hentede hende, da stedet var svært at finde vha. vejvisning over telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende, det lader til at de fleste har lavet aftaler hjemmefra. Er der nogen der har prøvet, at pigen var på stedet, så I bare kunne køre derhen, eller ringe og høre hvor hun holdt? Hører også gerne fra piger :) 

Og til mændene, har I fået fuld pakke eller bare HJ / BJ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager bare på hundige strand der er både til M/K uden betaling!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder rigtig fint, men jeg vil rigtig gerne høre fra folk med erfaring fra betalingssex i det fri ;) 

Sig mig, er du ved at produktudvikle? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Sig mig, er du ved at produktudvikle? :D

Jeg produktudvikler hele tiden ;) Pt er jeg lidt lun på tanken om noget hurtigt halløj ude i naturen, foranlediget af en hændelse i det fri jeg ikke vil komme yderligere ind på.... Jeg ved bare ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, så hygiejne og sikkerhed stadig er i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Jeg produktudvikler hele tiden ;) Pt er jeg lidt lun på tanken om noget hurtigt halløj ude i naturen, foranlediget af en hændelse i det fri jeg ikke vil komme yderligere ind på.... Jeg ved bare ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, så hygiejne og sikkerhed stadig er i top.

Det lyder bare skønt med det i det fri. Har oplevet det både på havet og i de norske fjelde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 11 timer siden:

Jeg er frisk på dogging både med og uden betaøing, men det er svært at få til (arrangementsmæssigt, ikke hårdhet :D)

K

Nu tror jeg ikke Liv eftersøger dogging. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Liv skrev, den 22/7/2019 at 15:05:

Spændende, det lader til at de fleste har lavet aftaler hjemmefra. Er der nogen der har prøvet, at pigen var på stedet, så I bare kunne køre derhen, eller ringe og høre hvor hun holdt? Hører også gerne fra piger :) 

Og til mændene, har I fået fuld pakke eller bare HJ / BJ?

Har da prøvet, hvor konceptet er, at pigen holder i en bil et aftalt sted. Når jeg så er ankommet, så bliver der lige bekræftet over telefonen, at det er mig og så kører pigen forrest den lille km eller hvad det nu er til et egnet sted, som hun på forhånd har fundet. 

Jeg følger jo så efter i egen bil. 

Velankommet bliver der afregnet og sammen går vi så ind i naturen og laver der vi nu har aftalt. 

Typisk så går jeg så først ud af naturen igen og kører et par min før pigen. 

Er dog lang tid siden jeg har prøvet, men det fungerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil stadig gerne høre flere historier fra den virkelige natur, men her kommer lige en opdatering på mit projekt, som jeg har måttet rette lidt til undervejs. Jeg lavede to begynderfejl: 1) Prisen var sat for lavt til at begynde med. 2) Jeg antog, at de mænd der læser min natur-annonce på AL, var de samme som læser mine almindelige annoncer. Det var indenlunde tilfældet. Resultatet var, at jeg fik en masse henvendelser fra et segment jeg ellers forlængst har sorteret fra; spørgsmål om uden gummi, tingen om pris og forhandlinger om ydelser. Jeg er sågar blevet svinet til i sms, fordi jeg kun ønsker møder med folk med registreret nummer. Nu tror jeg, at jeg har præciseret, hvad jeg tilbyder og til hvem. Prisen er sat op og fremgår ikke længere af annoncen, jeg ønsker ikke at tiltrække den gruppe kunder, der går efter “Mest muligt til lavest pris”. Jeg har stadig en idé om, at mine kunder skal møde mig, fordi jeg er mig og ikke bare en tilfældig fisse i nabolaget.

Foreløbig har jeg haft tre frække møder i det fri; to med folk der allerede har besøgt mig, og et med en ny. Det var både sjovt og frækt, men der er væsentlig flere myg og brændenælder i virkeligheden end i fantasien ;) 

Forslag til diskrete steder på Sjælland modtages med kyshånd, men kun i PB naturligvis. Jeg opererer på Køgeegnen / Stevns og evt Vestegnen. Parkeringen skal også være diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 8 timer siden:

Jeg vil stadig gerne høre flere historier fra den virkelige natur

Jamen jeg vil da gerne bidrage med lidt fra den virkelige verden. Mine erfaringer stammer dels fra scor, dels her fra gp/sb verdenen. Og de er i højere grad baseret på frække oplevelser i bilen, end egentlig "naturoplevelser" ;)

Kræver altid en anelse planlægning, især første gang man mødes, hvis man ikke kender hinanden på forhånd. Netop fordi hygiejnen også for mig betyder noget. Så det er noget med en del kommunikation frem og tilbage, hvorefter man, som noget af det sidste, går i bad, inden man bevæger sig mod den frække aftale.

Har haft en hel del aftaler om bj i bilen/naturen i det jysk/fynske område, hvor man finder et diskret sted at parkere. Jeg er ikke interesseret i noget tilfældig spontan dogging. Det forbyder mit behov for diskretion. At gøre det diskret, handler i bund og grund om, at komme så langt væk fra andre mennesker, som muligt. Dvs finde steder, hvor menneskers færden er begrænset. Her skal man oftest ud på landet, men man kan også godt finde egnede steder i bymæssig bebyggelse. Fx industri områder efter kl 17/18 agtigt. Bare brug øjnene - og den sunde fornuft! :)

For mig er det særligt pirrende at gøre det i bilen. Pladsen kan være lidt trang - afhængig af bil størrelse. Men i næsten alle biler kan der skabes nogenlunde plads på bagsædet, hvis begge forsæder køres helt frem, når har parkeret. Og så har jeg fundet ud af, at mørktonede ruder bag, kan være meget nyttigt :)

En af mine første naturoplevelser fandt sted om sommeren for en 4-5 år siden. Det var i hvert fald varmt som vi oplever det i øjeblikket, men også fugtigt. Havde skrevet med en moden kvinde inde på scor, som det lykkedes at få en aftale med. Vi mødtes midt eftermiddag, midt i sommerferien, midt i det østjyske område klods op ad E45. Vi parkerede på sådan en samkørselsplads, som jo tit er ret øde. Af og til kommer der en bil eller to, som enten parkerer eller kører igen. Vi fik hilst på (og "godkendt") hinanden. Herefter tog vi et par tæpper ud af bilerne og begav os hen mod en nærliggende skovstribe, som vi på forhånd havde udset os. Vi fandt et egnet sted, hvor vi kunne være i fred. Vi bredte tæpperne ud og fik derefter pillet tøjet af hinanden. Herefter havde vi sex i vel en 20-30 minutter, gætter jeg på. Hun var ikke specielt nærværende, som jeg husker det. Gad fx ikke at kysse. Så det blev naturligvis kun til denne ene gang mellem hende og jeg. 

Nu skrev jeg "kunne være i fred". Det kunne vi være for mennesker. Hvis vi var blevet ved, var vi sikkert først blevet opdaget, den dag bladene faldt af træerne ;) Det, vi så ikke kunne være i fred for, var myg, fluer og andet utøj. Sådan en gang svedig, udendørs sommersex, tiltrækker ALT, der kan krible, krable og flyve! Det gav vel en 12-14 myggestik og et enkelt flåtbid. Flåten blev dog heldigvis opdaget og fjernet, inden den gjorde skade. Det viser dog bare, at sex i det fri kræver rigtig meget langtidsplanlægning. Sådan at man (begge parter) dagen før og i timerne op til, har indtaget godt med hvidløg. Herved skulle ovennævnte gener gerne kunne holdes på et minimum. Men undgås helt kan det nok næppe. 

God sommer og god, fræk fornøjelse derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Har prøvet et par gange en del år tilbage, en gang på åbent vand, hvor vi i øvrigt blev saluteret af en forbi-passerende færge, under agten :P, er beskrevet andet steds, og et par gange i skov og ved strand.

Ud over seancen på min daværende sejlbåd, som var suveræn,  var det ikke noget der tiltalte mig, for meget sand, alle nævnte og unævnelige steder, og for mange kryb der stikker/bider.

Men det var jo ikke det @Liv efterlyste. I båden kom pigen til havnen vi sejlede ud fra, de to andre gange hentede jeg pigen et aftalt sted efter hendes ønske, og kørte ud til lokationen, som hun kendte. Det var i øvrigt på Køge/Stevns egnen, men jeg husker desværre ikke hvor det var

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slush

Hvis jeg har noget jeg vil ud over strandard så opretter jeg en annonce på annoncelight.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...