Hop til indhold
22 cm and thick

Hvad er "konkret stedangivelse?

Recommended Posts

Hej folkens

Der har været flere tilfælde hvor indlæg er blevet fjernet fordi man har fortalt hvor en given pige holder til. Under retningslinjer står følgende:

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Hvad menes der med "Konkret stedangivelse"? Hvis en pige ikke skriver hvor hun er kan man vel godt fortælle hun er i Odense? Men er Odense SØ også i orden? Eller kan man sige hun er i nærheden af Rosengårdscentret? Eller måske at hun befinder sig på Ørbækvej? Selvfølgelig skal man ikke angive nr og etage. Men hvor ligger grænsen egentlig?
Ville være en rigtig god ting om dette præciseres i retningslinjerne.

Venlig hilsen og god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at skrive noget, der ikke står i annoncen, så kommer I ikke til at ødelægge noget for hverken piger eller andre kunder. Odense er fint, men en lille flække skal ikke nævnes, da folk så vil kunne regne ud hvor pigen præcis er. Vejnavn nævnes kun hvis det står i annoncen. Det er et spørgsmål om diskretion for begge parter, men også om pigens sikkerhed. I kan jo ringe og spørge hende, hvor hun er, hvis hun ikke selv skriver det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du have helt ret i kære Liv, og i så fald synes jeg at retningslinjerne skal rettes til at man ikke må nævne noget som helst om hvor pigen opholder sig. End ikke bynavnet. Og hvis det står i annoncen er det jo så reelt ikke nødvendigt at skrive det i anmeldelsen/efterlysningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 14 minutter siden:

Kan du have helt ret i kære Liv, og i så fald synes jeg at retningslinjerne skal rettes til at man ikke må nævne noget som helst om hvor pigen opholder sig. End ikke bynavnet. Og hvis det står i annoncen er det jo så reelt ikke nødvendigt at skrive det i anmeldelsen/efterlysningen.

Der er forskel på en storby og en lille flække, men de fleste piger nævner vel også en by eller en naboby i annoncen? Ellers bliver det jo ret svært at aftale besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Der er forskel på en storby og en lille flække

Og hvem definerer så hvad der er en lille flække og hvad der er en storby? Ja ja, det er ikke nemt. Derfor, lad os indføre totalt forbud mod at angive nogen som helst form for sted. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det gør pigen jo ;) 

Naaa den holder ikke helt. Lidt svært at spørge pigen om hun mener det er en lille flække eller en storby. En del af dem vil nok næppe forstå hvad der menes. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denskævepik skrev, 1 time siden:

Liv kan træffes på Sjælland, så har jeg vist ikke sagt for meget - Hvor mange mennesker bor der på Sjælland *LOL*

Rigtig sjovt, men hvis du kigger i min annonce, vil du opdage at jeg faktisk træffes ved Hårlev og da jeg selv skriver det, vil det også være fint at give videre. Smart rettesnor, ikke? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også, det er en god rettesnor, ikke at nævne mere konkret stedangivelse, end GP selv nævner i sin annonce, dog bør man altid nævne et vist geografisk fixpunkt i sin overskrift, så man i Skagen kan undgå anmeldelser/efterlysninger fra Sønderjylland!

Skriv ALDRIG blot “Har nogen prøvet hende hér?”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...