Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Megan på Christianshavn - ægte GFE

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

I går eftermiddags besøgte jeg for anden gang dejlige MEGAN hvor jeg tog 45 minutter med all extras included for 1.200 kr. Efter et hurtigt brusebad startede vi med stående tungekys, hun giver simpelthen de lækreste GFE tungekys man kan ønske sig. Så lagde vi os på sengen hvor hun begyndte at sutte mig, og da jeg var godt stiv fik jeg kondom på og fik hende cowgirl indtil jeg ikke kunne holde mig  længere og spermede i hende mens hun stadig tungekyssede mig. Megan har en vildt dejlig kusse som hun et par gange kneb hårdt omkring min pik med, hvilket gjorde nydelsen endnu større.

Af med kondomet efter første halvleg, så fik jeg en dejlig rygmassage mens vi snakkede. Vi begyndte så at tungekysse igen mens hun masserede min pik med hænderne, indtil hun begyndte at sutte mig igen med en dejlig blanding af et handjob og et blowjob. Megan har en vildt dejlig sutteteknik, og da jeg kom nærmere og nærmere orgasmen spurgte hun spøgende "Kan du komme en gang til?" - "JA!!!" - "Vil du komme i munden på mig?" - "JA JEG VIL!!!" fik jeg fremstammet, mens jeg nærmest var i krampe. Så kunne jeg ikke holde længere, og hun blev ved med at sutte indtil jeg var helt færdig med at komme. Herefter lidt hyggelig småsnak igen i sengen, en ny hurtig douche, og så var de 45 minutter gået.

Megan holder sig ikke tilbage hverken med tungekys, med sex eller når hun sutter. Hun er en ægte GFE, som stærkt kan anbefales. Samtidigt er hun en meget smuk, sød og feminin pleaser, hvis indsats er til topkarakter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thank you very much for such a nice words. I'm happy if I can make someone happy. <3

Redigeret af MeganCPH

Del dette indlæg

Link til indlæg

PLEASE STAY , MEGAN!! 

We guys really adore you sooo much!! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
MeganCPH skrev, for 9 timer siden:

I am leaving on 24th of July very evening and I'm back on 21st of August.  :wub: Have to enjoy a little bit of summer. <3

You sound amazing. Will have to book an appointment when you return.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...