Hop til indhold

Megan på Christianshavn - ægte GFE

Featured Replies

Skrevet

I går eftermiddags besøgte jeg for anden gang dejlige MEGAN hvor jeg tog 45 minutter med all extras included for 1.200 kr. Efter et hurtigt brusebad startede vi med stående tungekys, hun giver simpelthen de lækreste GFE tungekys man kan ønske sig. Så lagde vi os på sengen hvor hun begyndte at sutte mig, og da jeg var godt stiv fik jeg kondom på og fik hende cowgirl indtil jeg ikke kunne holde mig  længere og spermede i hende mens hun stadig tungekyssede mig. Megan har en vildt dejlig kusse som hun et par gange kneb hårdt omkring min pik med, hvilket gjorde nydelsen endnu større.

Af med kondomet efter første halvleg, så fik jeg en dejlig rygmassage mens vi snakkede. Vi begyndte så at tungekysse igen mens hun masserede min pik med hænderne, indtil hun begyndte at sutte mig igen med en dejlig blanding af et handjob og et blowjob. Megan har en vildt dejlig sutteteknik, og da jeg kom nærmere og nærmere orgasmen spurgte hun spøgende "Kan du komme en gang til?" - "JA!!!" - "Vil du komme i munden på mig?" - "JA JEG VIL!!!" fik jeg fremstammet, mens jeg nærmest var i krampe. Så kunne jeg ikke holde længere, og hun blev ved med at sutte indtil jeg var helt færdig med at komme. Herefter lidt hyggelig småsnak igen i sengen, en ny hurtig douche, og så var de 45 minutter gået.

Megan holder sig ikke tilbage hverken med tungekys, med sex eller når hun sutter. Hun er en ægte GFE, som stærkt kan anbefales. Samtidigt er hun en meget smuk, sød og feminin pleaser, hvis indsats er til topkarakter.

Skrevet

Thank you very much for such a nice words. I'm happy if I can make someone happy. <3

Redigeret af MeganCPH

Skrevet

PLEASE STAY , MEGAN!! 

We guys really adore you sooo much!! <3

Skrevet

I am leaving on 24th of July very evening and I'm back on 21st of August.  :wub: Have to enjoy a little bit of summer. <3

Skrevet
MeganCPH skrev, for 9 timer siden:

I am leaving on 24th of July very evening and I'm back on 21st of August.  :wub: Have to enjoy a little bit of summer. <3

You sound amazing. Will have to book an appointment when you return.

Skrevet
MeganCPH skrev, den 21.7.2019 at 00:21:

Can't wait to visit!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.