Guest Simom Skrevet 19. Juli, 2019 Hej :-) jeg har en fetish for naturlige, modne og behårede kvinder. Kan i anbefale nogen? :-) gerne på Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kfrb 14 Skrevet 20. Juli, 2019 Rebecca i Ahornsgade har en stor grå dusk på fissen. Jeg vil tro, hun er midt i 60’erne. Kan anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 22. Juli, 2019 Tekla i darkroomno1 på Frederiksberg. Tekla har en flot naturlig behåret mis og hun er meget imødekommende jeg kan kun anbefale Tekla 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 24. Juli, 2019 Er Tekla der nu ? jeg kan ikke finde hende i deres liste over kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 228 Skrevet 24. Juli, 2019 Nej det har jeg også undret mig over, men hun kan findes på annonceligth. Skulle være på vagt torsdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 24. Juli, 2019 ekek skrev, for 1 time siden: Nej det har jeg også undret mig over, men hun kan findes på annonceligth. Skulle være på vagt torsdag. Jeg har talt med Tekla i telefonen. Hun er i Darkroom på torsdage og kommer snart på deres hjemmeside 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 152 Skrevet 25. Juli, 2019 Tak! Det er rigtigt at jeg er i darkroom no 1 idag (torsdage efter aftale) og jeg håber at jeg snart vil synes på hjemmesiden. I skal være velkommen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 25. Juli, 2019 Guest Simom skrev, den 19-07-2019 at 22:50: Hej jeg har en fetish for naturlige, modne og behårede kvinder. Kan i anbefale nogen? gerne på Sjælland. Hej. Kan varmt anbefale Tekla, hun er en skøn moden fræk svensk kvinde som yder supersex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg