Naboen10 2 Skrevet 19. Juli, 2019 Hej hej er der nogen som har erfaring med hende her ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 19. Juli, 2019 Naboen10 skrev, for 4 minutter siden: Hej hej er der nogen som har erfaring med hende her ?? Link?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 19. Juli, 2019 https://annoncelight.dk/showad/277060 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 123 Skrevet 19. Juli, 2019 Har mødt hende et par gange i Vejle, men må indrømme det ikke rigtigt var mig, ikke at hun ikke kan sutte, men billeder er fake. tror blot kemien ikke var der, men må indrømme at jeg ikke kommer igen trods prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 19. Juli, 2019 Takker for dit ærlige svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 19. Juli, 2019 Har også besøgt hende, fake billeder som bette mand skriver og det var det dårligste Blowjob jeg har fået til dato. Genbesøg = o,oo% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2539 Skrevet 20. Juli, 2019 Kim 0240 skrev, for 5 timer siden: Har også besøgt hende, fake billeder som bette mand skriver og det var det dårligste Blowjob jeg har fået til dato. Genbesøg = o,oo% Jeg kan kun bekræfte de Herrers oplevelser. • Fake billeder. • Mindst 65 år. • Lange hænge patter. • Totalt uengageret. • Dårlig stemning. • Spild af tid og penge. • Gentagelse NEJ. Find noget bedre fisse brødre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 20. Juli, 2019 lille_peter skrev, for 3 timer siden: Find noget bedre fisse brødre Går man efter et bj er hendes fisses beskaffenhed vel uinteressant. Der er andre der har haft lignende oplevelser som beskrevet oven for., men reelt er der vist også nogle der beskriver en god oplevelse. Søg og du skal finde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 109 Skrevet 20. Juli, 2019 lille_peter skrev, for 8 timer siden: Jeg kan kun bekræfte de Herrers oplevelser. • Fake billeder. • Mindst 65 år. • Lange hænge patter. • Totalt uengageret. • Dårlig stemning. • Spild af tid og penge. • Gentagelse NEJ. Find noget bedre fisse brødre Tak for klart og tydeligt svar. Jeg var der også, og oplevede også den dårlige og uengagerede stemning m.m. Jeg nåede heldigvis at springe fra inden betaling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg