Hop til indhold
Guest Lasse123

Ny i Gentofte

Recommended Posts

Guest Lasse123

https://annoncelight.dk/showad/238141

 

Jeg har været forbi. Fik hurtigt lavet en aftale på sms. Let og ukompliceret dialog. En telefonsamtale for endelig bekræftelse. Aftalte en halv time med massage, der skulle gå over i lidt blid dominans med proststamassage og afslutning med fransk.

Ankom til en forholdsvis stor villa, der bar præg af at være indrettet til formålet, og blev modtaget af en moden, imødekommende og af sin reelle alder pænt udseende kvinde med langt lækkert hår og STORE naturlige bryster og lidt maskuline træk i ansigtet.

Når jeg skriver reelle alder, så er det fordi annonceteksten siger 48 (!) Den holder ikke. Min vurdering er, at der mindst skal lægges 10 år til. Det gør ikke mig så meget, hun var attraktiv nok, men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor der næsten konsekvent "snydes på vægten".

Min opfattelse blev, at hun ikke virkede specielt rutineret, selvom hun oplyste at have begået sig i miljøet on and off i mange år. 

Taget i betragtning, at hun efter det oplyste er uddannet massør, så er vurderingen af den massage jeg modtog noget under middel.

Hun begyndte efter lidt tid at nulre og klemme mine nosser, hvilket jeg undrede mig lidt over. Spurgte til den aftalte proststamassage, hvilket udløste stor forundring hos damen. Hun kender tilsyneladende ikke forskel på prostata og testikler, hvilket er skuffede.

Desværre viste lillebror sig ikke i det selskabelige hjørne, men det lykkedes da at få monteret gummi, hvorefter hun gav et hæderligt blæs.

Jeg var ude igen efter 40 min Inkl. bad før og efter.

Men alt i alt en lidt skuffende oplevelse.

Redigeret af Lasse123
Tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare giver hende 300kr for den besvær, og smutter, og hvis hun lyver om de ting der står på announcen så er de farvel og tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...