Hop til indhold
afløbsrenseren

Stella, et mørkt kapitel :)

Recommended Posts

Stella, et mørkt kapitel ;).   

Gør sådan en fredag til en super start på ferien :D.

 

Nemlig, og mørk er hun , lækker krop smilende og let til latter, super frisk og dejlig påklædning når du komme.

Jep har skrevet om hende før og nogen siger " hvad laver en mørk pige i thaimassage gruppen....   jo hun giver faktisk en super god thaimassage , derfor...

Og efter massagen, er hun en naughty girl, og det fortjener hun bliver skrevet, hun er mega berørings venlig, har et super blow, nu har jeg ikke jordens største pik, men hun tager den fint til roden , alle stillinger, kom bare du, og til sidst en kombi af hånd og sutteglade læber, så det sku svært ikke at komme :P.

Hun er absolut flere besøg værd.  

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
afløbsrenseren skrev, for 5 timer siden:

Stella, et mørkt kapitel ;).   

Gør sådan en fredag til en super start på ferien :D.

 

Nemlig, og mørk er hun , lækker krop smilende og let til latter, super frisk og dejlig påklædning når du komme.

Jep har skrevet om hende før og nogen siger " hvad laver en mørk pige i thaimassage gruppen....   jo hun giver faktisk en super god thaimassage , derfor...

Og efter massagen, er hun en naughty girl, og det fortjener hun bliver skrevet, hun er mega berørings venlig, har et super blow, nu har jeg ikke jordens største pik, men hun tager den fint til roden , alle stillinger, kom bare du, og til sidst en kombi af hånd og sutteglade læber, så det sku svært ikke at komme :P.

Hun er absolut flere besøg værd.  

 

VH 

Er det hende?

Stella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 1 time siden:

Er det hende?

Stella

Ja, det er den mørke pige fra Jamaica. Men bemærk at adresse og tlf-nummer ikke længere gælder. Desuden skal du ikke lade dig narre af billederne, for selvom de uden tvivl er af hende er det bare elendige billeder der ikke på nogen måde yder hende retfærdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
afløbsrenseren skrev, den ‎19‎-‎07‎-‎2019 at 23:07:

Jeg sad netop og blev interesseret i hende. tror du hun har noget sexet lingerie såsom superhøje hæle stockings og måske en bodystocking hun kan modtage mig i?

Jeg spørger fordi hun er så og sige normalt klædt på hendes billeder her

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 19.7.2019 at 13:22:

Stella, et mørkt kapitel ;).   

Gør sådan en fredag til en super start på ferien :D.

 

Nemlig, og mørk er hun , lækker krop smilende og let til latter, super frisk og dejlig påklædning når du komme.

Jep har skrevet om hende før og nogen siger " hvad laver en mørk pige i thaimassage gruppen....   jo hun giver faktisk en super god thaimassage , derfor...

Og efter massagen, er hun en naughty girl, og det fortjener hun bliver skrevet, hun er mega berørings venlig, har et super blow, nu har jeg ikke jordens største pik, men hun tager den fint til roden , alle stillinger, kom bare du, og til sidst en kombi af hånd og sutteglade læber, så det sku svært ikke at komme :P.

Hun er absolut flere besøg værd.  

 

VH 

Ja jeg undre mig stadig over at hun går under Thai-massage. Andre og ikke kun Stella reklamerer med massage i samme stil, kategori eller hvad vi skal kalde det. I min optik er thai-massage udført af én fra Thailand......fordi hun er Thai.

Men ja hun må bestemt være et besøg værd, idet der nu på en og samme side figurerer 5 anmeldelse om Stella, hvoraf du selv har oprettet de 3 inden for 14 dage :wacko:. Undskyld mit sure opstød, men det er jo fuldstændig pløk med så mange anmelser på én og samme GP. Man skulle jo tro at du blev betalt for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 22.7.2019 at 16:21:

Ja jeg undre mig stadig over at hun går under Thai-massage. Andre og ikke kun Stella reklamerer med massage i samme stil, kategori eller hvad vi skal kalde det. I min optik er thai-massage udført af én fra Thailand......fordi hun er Thai.

Men ja hun må bestemt være et besøg værd, idet der nu på en og samme side figurerer 5 anmeldelse om Stella, hvoraf du selv har oprettet de 3 inden for 14 dage :wacko:. Undskyld mit sure opstød, men det er jo fuldstændig pløk med så mange anmelser på én og samme GP. Man skulle jo tro at du blev betalt for det!

Ja men det er da ok med et surt opstød :rolleyes:.  betalt nææ desv.      Men er desv. indrettet sådan et når noget begejstre mig får jeg lyst til at skrive om det, at det så sker samtidigt med at hun lige er flyttet til et nyt sted er jo kun godt for hende.     og så syntes jeg forøvrigt da ikke at det er pløk,  hun har faktisk fortjent de skriv jeg har lavet;) .

God dag    

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 34 minutter siden:

hun har faktisk fortjent de skriv jeg har lavet;)

Hun har også fortjent mine. Mener hvert et ord jeg skriver. Men det er nu ikke anderledes for hende end for andre jeg skriver om. De fortjener det alle - på godt og ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvfølgelig har fortjent jeres skriv hvis hun kan begejstre folk.. Men så kunne man måske samle det lidt i en enkelt eller to tråde i stedet for at starte en ny hver gang....Det gør det nemmere og mere overskueligt for alle. Det var ligesom dét der var min pointe ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...