Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er på dette link Sabrina

Jeg har heller aldring smagt/lugtet eller oplevet hun skulle være fuld. Hun har altid ydet super service, og med den indlevelse, den måde hun gir sig selv på, syntes jeg hun er helt fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 11 timer siden:

Hun er på dette link Sabrina

Jeg har heller aldring smagt/lugtet eller oplevet hun skulle være fuld. Hun har altid ydet super service, og med den indlevelse, den måde hun gir sig selv på, syntes jeg hun er helt fantastisk. 

Super default_smile.png

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 16 timer siden:

Feil i lknk, eller hsr hun smuttet?

Ved ikke lige hvad der sker med hendes link, men nu har hun de lækreste og frækkeste billeder efter min smag ;-) det er helt sikkert hende!!! 

er på ferie lige nu, men ved godt hvem jeg Skal stikke min pik dybt ned i halsen på, når jeg kommer hjem, og fuck hvor jeg savner hendes våde kys

Sabrina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Vildsvinet skrev, for 18 timer siden:

Ved ikke lige hvad der sker med hendes link, men nu har hun de lækreste og frækkeste billeder efter min smag ;-) det er helt sikkert hende!!! 

er på ferie lige nu, men ved godt hvem jeg Skal stikke min pik dybt ned i halsen på, når jeg kommer hjem, og fuck hvor jeg savner hendes våde kys

Sabrina

Nu er der ægte billeder af hende, var lidt i tvivl før. Synes hun er meget smukkere i virkeligheden:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omsider fik jeg taget mig sammen og bookede en halv time hos Sabrina, og det fortrød jeg ikke!! Jeg kan kun beskæftige de positive anmeldelser. Hun er en fantastisk pige!! . Sympatisk, smilende , let at tale med, masser af våde kys, SUPERB BJ og virkelig god sex. Kort sagt en sand GFE. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er noget tid siden jeg har besøgt Sabrina, men jeg kan sagtens nikke genkendende til div positive oplevelser! 

Nitu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...