Hop til indhold
Vvsmand

Hold jer langt væk lullu højbjerg

Recommended Posts

Meget kedelig oplevelse idag, lullu reklamere på annonce light holder til i Højbjerg. 

Meget overfladisk absolut nul indlevelse eller gejst af nogen art, Travlt hiver og flår i en og der er hele tiden et eller andet galt når hun får pik, så er hun for stram så er der for varmt og hun stønner og jamrer og det lyder forfærdeligt falsk, der lugter virkelig dårligt og det samme gjorde hun. Kunne godt mistænke hun er alkoholiker på talen snøvlet og rodet. 

Dont go, find et andet sted. 

https://annoncelight.dk/showad/264064

Massøren

 

Adresse fjernet

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er ikke den mest sexede:)

Dog syntes jeg at hun var ret god til og sutte gren det er dog også nået tid siden.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vvsmand skrev, for 9 timer siden:

Meget kedelig oplevelse idag, lullu reklamere på annonce light holder til i Højbjerg. 

Meget overfladisk absolut nul indlevelse eller gejst af nogen art, Travlt hiver og flår i en og der er hele tiden et eller andet galt når hun får pik, så er hun for stram så er der for varmt og hun stønner og jamrer og det lyder forfærdeligt falsk, der lugter virkelig dårligt og det samme gjorde hun. Kunne godt mistænke hun er alkoholiker på talen snøvlet og rodet. 

Dont go, find et andet sted. 

https://annoncelight.dk/showad/264064

Massøren

 

Adresse fjernet

Bryan Mills

Nå ja Lullu er alkoholiker. Kender hende og forbarmede mig mig og betalte en dyrlægeregning til hendes kat for et par år siden. De 1500 kr har jeg afskevet. En masse tomme løfter, men aldrig en krone. Hun kan ikke lide sit arbejde, så jo synd at hun fortsætter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...