Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden var jeg på besøg i Thai Massage Valby på Gammel Jernbanevej. Stedet så lidt slidt ud udefra, jeg blev lukket ind og anvist et overraskende pænt og stort rum oppe af en trappe.

Jeg bestilte en 1 times massage til 500 kr og blev så efterfølgende spurgt om jeg ønskede bad først, hvilket jeg takkede ja til, dette var så ud af rummet i gen og ned af trappen, badet lå lige ved indgangen (ikke så praktisk) men jeg fik mig afvasket og fandt tilbage til massage rummet.

Massage pigen kom ind og selve massagen var en af de bedste jeg har oplevet. Hård og dejlig, min krop blev virkelig æltet igennem. Midt i massagen blev jeg spurgt om hun måtte "gå" på mig ?! - hvilket jeg svarede ja til. Hun masserede mig simpelthen gående, hvilket var en stor oplevelse. Det har jeg ikke oplevet andre steder, har nogen af Jer andre oplevet dette andre steder?

Generelt en god oplevelse, jeg kommer nok igen, selve massage blev fin afsluttet med HJ som dog kostede 200 kr ekstra.

Stedets hjemmeside: http://www.thai-massage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik selv en ordenligt tur body to body,massage igår afftens,af en køn,ung sød thai kvinde.. Og det virkelige en oplevelse ;) Hun gik bare til den,bla med at stå på min ryg og meget mere..Vi snakke om prisen inden hun gik i gang,og hun var til at forhandle med.. Hun starte med 1300 kr,for 1 time,men jeg prutte lidt,og vi blev enige om 1000 kr med afslutningen.. hun masser min pik,til jeg kom,og jeg måtte røre hendes dejlige krop... Og det var sgu virkelige godt.. Stedet er nok slidt,og deres ringeklokke virker ikke..Så man måtte banke på døren... Ialt en god oplevelse,og stedet skal prøves engang til.. www.thai-massage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hedder shiatsu massage når massøren går rundt på en. Jeg har prøvet det flere gange i Indonesien og Japan hvor de har en speciel bøjle i hele sengens længde som massøren ka holde i for at holde ballancen og bedre kunne give et jævnt tryk over hele ryggen. Det er super godt hvis hun ved hvordan hun skal bruge fødderne ellers er det mere en pinsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arne (eller andre) har du (I) kendskab til andre steder hvor man oplever lignende, med "gående massage" ? - det var en ganske fed oplevelse!

Det gør de også på disse steder:

Mai's Massage

Vigerslevvej 8,

2500 Valby

Tlf. 50 34 41 77

Gorn Velvære Studie

Kingosgade 15

1818 Frederiksberg C

Tlf. 33 26 22 88

http://www.gorn-thaimassage.dk/kliniken.htm

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arne (eller andre) har du (I) kendskab til andre steder hvor man oplever lignende, med "gående massage" ? - det var en ganske fed oplevelse!

Jeg har ikke prøvet det andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Peter Pedal - jeg tror ikke at shiatsu er "gående massage" - på japansk betyder "shi" finger og "atsu" tryk så altså massage med fingrene.

Til OD - har du nogen erfaring med dine anbefalede steder og gående massage - helst Gorn da jeg ikke kommer så tit i Valby området.

Ellers endnu engang efterlysning efter "gående massage" i centrum af KBH og gerne ligesom man oplever det hos tidligere omtalte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min thai massør fortæller at det med at gå på folk - som hun er fabelagtig til - er en del af uddannelsen i Wat Po Templet, og beslægtede steder. Et egentlig navn har hun ikke, idet det kun er en lille del af massagen. Massagen består af tryk, træk, gang( som vel kan betragtes som tryk på muskler og åbning af led) og olie (creme) massage.

Et lille hint. Da man som regel er dækket af håndklæde under "kropsgangen" er det klogt at placere sin bedste ven mellem benene. Jeg er en gang blevet trådt på den, og det er ikke spor sexet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til OD - har du nogen erfaring med dine anbefalede steder og gående massage - helst Gorn da jeg ikke kommer så tit i Valby området.

Ellers endnu engang efterlysning efter "gående massage" i centrum af KBH og gerne ligesom man oplever det hos tidligere omtalte.

Hej Lyngbyfyr

Jeg har prøvet Gorn, det er et lidt slidt sted der har ligget der i mange år.

Det er er mor og datter der er på stedet, det var Mor'en jeg var til behandling hos, tror hun hedder Wan.

Hun er bestemt ikke køn eller ung, men en god massage husker jeg, hun var lidt glad for min bagdør.

Den sidste del af massagen gik hun på mig, hun har noget i loftet til at holde fast i.

Var lidt bange for min lænd, da jeg tidligere har haft lidt problemer med den.

Du kan da helt sikkert bestille en massage hvor der er focus på "back walk"

Kommer i tanke om et sted mere, det ligger i Hellerup, hvor de kan finde på at gå på dig:

http://www.chiangrai.dk

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det er lang tid siden, man sidst har kørt med toget, glemmer man at der næsten altid er mange lækre skår og studiner med toget i stramme jeans og man kommer da lidt i stemning, så for at få taget trykket måtte jeg lige ned til

http://www.thai-massage.dk/start.html , som ikke ligger så langt fra Valby Station.

Det var Joy, som lukkede op. En fin lille nips af en Thaipige med et særdeles kønt ansigt på ca. 30 år, hun snakker rimeligt pænt og korrekt dansk, men forstår vist ikke så meget. Vi blev dog enige om ½ times massage til kr. 300,-. Massagen var rigtig udmærket og hun var god til at finde mine ømme punkter. Desværre masserede hun kun ryggen, før hun begyndte at pille lidt og spørge om "ham" også skulle masseres - ellers sagde hun ikke ret meget, virkede måske lidt mut. Efter lidt tid blev vi enige om kr. 500,- ekstra, hvis hun også tog tøjet af. Jeg havde besluttet at jeg ville se hendes frække bryster - og jeg blev ikke skuffet - heller ikke mht. hendes håndarbejde, men der var ikke megen øjenkontakt.

Først bagefter lykkedes det mig at få hende til at smile og grine lidt. Burde nok have fået hende til at smide tøjet fra starten af - men det må blive næste gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne på billederne se ud til, at stedet har fået en gevaldig ansigtsløftning.

Jeg var der for lidt over to år siden, og jeg mener, at stedet da hed noget i retning af Copenhagen-thai. Det virkede dengang nedslidt, men anmeldelserne på Hedomax var gode.

Min oplevelse var dog kun gennemsnitlig, men det kan skyldes så mange ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

angående folk der går en på ryggen..

Det er sket for mig flere gange i Thailand, og det sker som regel for de små piger der ikke har kræfter nok i hænderne til at gå i dybden på ben og ryg.

Nu er jeg rimelig stor, 2 meter og 100 kg, så det skete ret ofte i Thailand, og hvis man finder de gode massører næsten hver gang. Ulempen ved gode massører i Thailand er man så ik får mere end en god massage ;) Men der er jo rig mulighed for at få andet andre steder.

Her i DK har jeg oplevet det på Surin på Frederiksberg.. også et af de eneste steder hvor jeg har fået noget der ligner en ordentlig wat po massage.. men kvaliteten kan svinge på Surin især efter du har været der et par gange så bliver det mest bare til et handjob..

Men de har diplomet .. og de ved hvordan man gør .. så er det bare at få den rigtige behandling og sikkert også alt efter hvor trætte de er. (de har en snor i loftet de holder i når de går på dig, præcis som de havde i Thailand i de klinikker jeg fandt gode)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arne (eller andre) har du (I) kendskab til andre steder hvor man oplever lignende, med "gående massage" ? - det var en ganske fed oplevelse!

Sjovt, læs anmeldelsen fra 22/01-2011, der har jeg fået samme tur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i et stykke tid siddet og læst anmeldelser på dette forum og nu fik jeg oprettet mig da jeg har været ude for en massage som simpelthen var langt over middel, på dette sted.

Det er simpelthen en utrolig god massage som gives, det var det eneste som jeg vil sige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange gennem nogle år. Men sidst jeg var der, blev jeg sgu' afvist af en af de nye piger, fordi jeg ikke var etnisk dansk :D Så har jeg simpelthen valgt at lægge mine kroner andre steder.

 

Men pigen Laam' handjob kan anbefales, hun kan altså bare sit kram :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forleden i desperation og tidspressets hoppede jeg ind forbi Valby gammel jernbanevej.

Bankede først på døren tidligt om morgenen. Kl. 6. Ingen åbnede trods de reklamere med døgnåben. Derefter tog jeg the Wall of shame ud til bilen igen. Jeg ringede op, og efter et par forsøg lykkedes det mig at komme igennem.

Jeg blev modtaget af en lidt ældre men dog stadig "imødekomne" thailænder. Jeg bad om en halv times massage med hj som afslutning. 500,- blev det.

Massagen i sig selv var nogenlunde, lokalet var ikke prangende, men ok. Selve håndjobbet var skuffende og føltes som om det bare skulle overstås for hende.

Jeg kommer ikke tilbage.

Nogen som har et sted de kan anbefale med lidt yngre piger og med stor vægt på selve sex delen fremfor massagen? Så skriv endelig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forleden i desperation og tidspressets hoppede jeg ind forbi Valby gammel jernbanevej.

Bankede først på døren tidligt om morgenen. Kl. 6. Ingen åbnede trods de reklamere med døgnåben. Derefter tog jeg the Wall of shame ud til bilen igen. Jeg ringede op, og efter et par forsøg lykkedes det mig at komme igennem.

Jeg blev modtaget af en lidt ældre men dog stadig "imødekomne" thailænder. Jeg bad om en halv times massage med hj som afslutning. 500,- blev det.

Massagen i sig selv var nogenlunde, lokalet var ikke prangende, men ok. Selve håndjobbet var skuffende og føltes som om det bare skulle overstås for hende.

Jeg kommer ikke tilbage.

Nogen som har et sted de kan anbefale med lidt yngre piger og med stor vægt på selve sex delen fremfor massagen? Så skriv endeligHj

 

 

Hjørnet Vigerslevvej/Landlystevej i Valby :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan nævne de (eller alle) piger fra jerbanevej 11?

Jeg var nemlig forbi den enkel gang og havde et godt besøg med oliemassage til en halve time, men jeg kan ikke huske navnet på pigen.
Hvis jeg kan få navnet igen vil jeg bestille tid med hende og skrive en andmeldelse om det, hvis det bliver godt endnu en gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...