Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været hos Rose flere gange, men hende Gigi har jeg aldrig set. Kunne dog ikke forestille mig de skulle lægge falske billeder ind, det plejer de ikke. Dog skal du nok ikke forvente en pige som ligner hende på billedet 100% da de er meget redigeret og retoucheret som det hedder. 

Skrevet

Hun er meget genkendelig :) . LILLE sød og snakkesalig charmerende pige. Lige før jeg ville kalde hende en lille glad amatør . :) . Nå, hun giver et godkendt blow uden. Kysser rimeligt. Og resten en for så vidt også godkendt . Men for mit vedkommende er der for lidt kvinde over hende.

Hun vil helt sikkert være noget for dem der søger en "lillepige"  - næsten med rottehaler og fregner på næsen. :)

Men hold da op hvor hun klarer sig på charmen og hendes hjertelige måde at byde en velkommen på. Der er bestemt ikke nogen sur prof.kælling over hende. Næsten lige før jeg vil kalde hende uspoleret  .

Skrevet
Månestjerne skrev, for 18 minutter siden:

Hun er meget genkendelig :) . LILLE sød og snakkesalig charmerende pige. Lige før jeg ville kalde hende en lille glad amatør . :) . Nå, hun giver et godkendt blow uden. Kysser rimeligt. Og resten en for så vidt også godkendt . Men for mit vedkommende er der for lidt kvinde over hende.

Hun vil helt sikkert være noget for dem der søger en "lillepige"  - næsten med rottehaler og fregner på næsen. :)

Men hold da op hvor hun klarer sig på charmen og hendes hjertelige måde at byde en velkommen på. Der er bestemt ikke nogen sur prof.kælling over hende. Næsten lige før jeg vil kalde hende uspoleret  .

Mange tatoveringer og gummibryster, ser det ud til. Er det rigtigt, eller er der flere tatoos end der ses på billeder

Skrevet

No no, det er Rose med alle de tatoveringer:) OG det er en helt anden historie.

Gigi er den lille i tyrkis bikini. Hun har lidt skrift hen over skulderen, men ellers ikke. Brysterne er lidt/meget for hårde efter min smag - men nu er jeg helst til de naturlige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.