cumonface 1812 Skrevet 18. Juli, 2019 (edited) Mange af mine alarm klokker går i gang når jeg ser en pige af denne kaliber. Hun er godt nok en smule bred numset og har en del hvalpefedt men nok det smukkeste ansigt jeg har set hos en gp. Men billede 1 var for overvældende til at jeg ville lade en sådan chance lade gå fra sig. Kylie tilbyder ikke cof men trods alt megafransk ( troede jeg ) så jeg aftalte 45 min. med kys og megafransk. Hun er en virkelig lækker sag i virkeligheden også, sindsyg kær og smuk i ansigtet så jeg var spændt. Men som forventet var hun uden varme og indlevelse. øv. Ingen tunge kys , kærtegn, smil eller øjen kontakt, bare blowjob og sex som var dejligt nok. Var ophidset nok ved tanke om at komme i hendes mund men hendes megafransk er ikke det samme som mit. Hendes garanti for hot best sex holder ikke helt men jeg har nu ikke fortrudt dette besøg for at have prøvet at have sex med denne lækker tøs er ikke så dårlig endda. Min konklusion er at kan man lide hvad man ser på hendes billeder vil jeg mene at 30 min sex med Kylie er pengene værd minimum en gang. Køn lækker pige 9,5 , gfe 0, superfransk 9, sex 8, Gentagelses fare ingen Redigeret 18. Juli, 2019 af cumonface 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest randomguy22 Skrevet 18. Juli, 2019 Hun har da redigeret lidt mellem billede 3 og 4. Og tak for anmeldsen. Havde overvejet hende, men er foretrækker noget med mere indlevelse, hvilket ifølge din anmeldelse ikke ser ud til at være tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 18. Juli, 2019 randomguy22 skrev, for 4 timer siden: Hun har da redigeret lidt mellem billede 3 og 4. Haha godt set, det var nok ikke meningen at begge billeder skulle lægges op på hendes profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg