Hop til indhold
Ostjyskfyr

Ung babe på idag (Randers)

Recommended Posts

Har længe fuldt med på sidelinien herinde, og må vist hellere snart begynde at give mit besyv med.

grunden til at jeg nu kommer på banen er at jeg vil advarer mod hende her.

https://annoncelight.dk/showad/222120

 

Har mødt hende her idag. Har aldrig prøvet noget så ringe før.

total ligegyldig besøg. Pigen ser som sådan sød nok ud, dog med bumser i hele hovedet,  og man er ikke i tvivl om at hun lever et hårdt liv. Hun er uden tvivl på stoffer, og efter min overbevisning er hun ikke i dette fag af egen fri vilje. (Min opfattelse) måske hun skylder penge eller noget, men synd er det for hende.

servicen kan jeg som sådan ikke klage over, for den var der ingen af. Jeg kan rigtig godt lide at slikke en pige/kvinde men det her var altså ikke lækkert, føj for h...... hvor hun lugter dernede. Da jeg så kravler op for at kneppe hende virker hun som om at hun bare skal have mig ud af døren, så hun kan komme ned på torvet og få det næste fix, og jeg havde heller ikke rigtig lysten til at fortsætte eftersom hun ikke har det godt med hvad hun laver.

virkelig sørgeligt for så ung en pige.

min anbefaling er hold jer langt væk, og lad os håbe den stakkels pige kommer væk fra det miljø hun er i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende to gange, første gang var så godt.

Hun var i godt humør, og vi snakkede om forskellige ting, sexen var helt fint på en uskyldig måde.

Anden gang var som du skriver.

Trist for hun er ellers en flot ung kvinde, men hun lever nok livet lidt for hårdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 13 timer siden:

Har besøgt hende to gange, første gang var så godt.

Hun var i godt humør, og vi snakkede om forskellige ting, sexen var helt fint på en uskyldig måde.

Anden gang var som du skriver.

Trist for hun er ellers en flot ung kvinde, men hun lever nok livet lidt for hårdt.

E

Lyder som om man skal være heldig og træffe hende på en god dag....

Er hendes billeder ægte eller...

Og hvor ca i randers holder hun til?

Hun lyder lidt som en der har boet i et rækkehus i Randers nø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolfen0204 skrev, for 27 minutter siden:

E

Lyder som om man skal være heldig og træffe hende på en god dag....

Er hendes billeder ægte eller...

Og hvor ca i randers holder hun til?

Hun lyder lidt som en der har boet i et rækkehus i Randers nø

Ved ik hvor hun har boet før, men man burde ikke besøge hende, for det er helt sikkert at hun skal have hjælp til at komme ud at det hun er endt i.

jeg skal ihvertfald ikke smide penge efter hende og så kommer der en eller anden pimp/pusher og tager pengene fra hende når man er gået......

der stod en fyr udenfor og ventet pænt på jeg var gået, og han så ikke rar ud, lad mig sige det sådan (en udlænding i en farlig flot bil)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Synd for hende - og ærgeligt - for hun er ellers en super flot pige ser det ud til?

 

priser=?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt denne pige og blev slemt skuffet. Hun var underlig (måske påvirket) og efter hun klædte sig af lugtede hun så meget at jeg slet ikke ville have samleje.

(virkelig turn-off for mig)

hold jer væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
silkeborg6 skrev, den 19/7/2019 at 10:34:

Synd for hende - og ærgeligt - for hun er ellers en super flot pige ser det ud til?

 

priser=?

Undskyld, men er priserne ikke ligegyldige når du kan læse, at hun er en pige vi skal holde os langt fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nogen som har været forbi hende for nyligt, kunne være dejligt om hun var blevet bedre igen. 

Eller om det desværre forsat sejler rundt for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Havde en aftale med hende for et par år siden, men hun brændte mig af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Ja - men er nu ærgeligt - for hun er flot - hvis det er hende på fotos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...