Hop til indhold
Gæst

Bedste bryster?

Recommended Posts

Gæst

Af ren interesse kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken pige I mener har de dejligste og lækreste bryster? (Det skal være en pige I har prøvet at være sammen med - og I dermed taler af erfaring. Pigen skal være "slank", tak) :)

I må meget gerne give en kort beskrivelse samt linke et billede til profilen. I danmark såvel som udlandet)

I må tilmed også gerne komme med en ganske kort beskrivelse af pigens personlighed.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo meget individuelt om man er til store eller små bryster, økologiske eller silikone osv. Men her er to bud: Silvia som jeg har besøgt så mange gange så jeg slet ikke har tal på hvor tit http://massage.side6.dk/silvia jeg synes hendes er helt fantastiske og det er hun iøvrigt i det hele taget. En anden mulighed er Trine http://massage.side6.dk/trinetease jeg har kun haft førnøjelsen en enkelt gang, men der er helt klart mulighed for flere besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt emne. Jeg kan kun sige at Desiree hos PG er min favorit. Silvai ser interessant ud, men jeg synes det der ud til at der har været en listig kirug forbi, og det trækker ned i min bog. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt emne. Jeg kan kun sige at Desiree hos PG er min favorit. Silvai ser interessant ud, men jeg synes det der ud til at der har været en listig kirug forbi, og det trækker ned i min bog. ;)

Silvia har helt sikkert fået hjælp til brysterne, men de er rigtigt godt lavet, så for mig er det ligegyldigt, men som jeg har skrevet længere oppe i tråden er det jo en næsten umulig opgave at finde de bedste af noget, da det altid vil være individuelle betragtninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...