Hop til indhold

Recommended Posts

Det område dernede er et berømt/berygtet mødested for mænd der vil have hinanden i munden.
Min buddy der har megen gang på lufhavnen derude, er meget forundret over det store mylder af biler og firmabiler - allesammen kun med 1 mand bag rattet.
Han undrede sig også over de journalister og kameramand der kiggede forbi i morges, men ikke ville have billeder af svæveflyverne, derimod skulle de lige høre om nogle tips til den smukke natur ved Vedersø og hvor parkeringspladsen var.

Det er da utroligt der ikke var kø helt ud til hovedvejen med det tilbud om en gratis uden nogen krav eller pris.
Men hvis en service er gratis, så er det højest sandsyneligt dig der er varen.
Så gad vide hvad det gik ud på.
Overvejede kort selv at køre forbi - men kom i tanke om hvor mange stritende pikke der dukker op ved bare at en kvinde lufter en ide på et doggingforum, så droppede jeg heldigvis hurtigt den tanke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg på scor og er betalende medlem, så jeg kan se billeder og chatte med piger.
Forleden dag faldte jeg over en meget pæn tøs og læste hendes profil og sammelignede den med annoncen som desværre er slettet og da jeg spurgte hende diskret om det var hende, så sagde hun ja.
Hun er en utrolig pæn pige og der er billeder af hendes pæne krop, måske en dag skal jeg møde hende et diskret sted.
Hun fortalte også at grunden til hun sletter sin annonce er fordi der sidder nogen og udstiller hende på EG, det bryder hun sig åbenbart ikke om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...