Hop til indhold
cbtslave

CBT søges Nordjylland

Recommended Posts

Hej med jer. 

Har brug for hjælp. 

Jeg eftersøger en pige som kan sit kram hvad ang. CBT / Ballbusting. Er forholdvis ny inden for det men vil virkelig gerne prøve noget mere. Syntes pigerne er svære at finde i nordjylland hvor jeg bor. Er der nogen anbefalinger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
cbtslave skrev, for 59 minutter siden:

Hej med jer. 

Har brug for hjælp. 

Jeg eftersøger en pige som kan sit kram hvad ang. CBT / Ballbusting. Er forholdvis ny inden for det men vil virkelig gerne prøve noget mere. Syntes pigerne er svære at finde i nordjylland hvor jeg bor. Er der nogen anbefalinger? 

Stor respekt for din fetich, men hvor er den dog vild! 

Jeg tror vi er mange mænd, der synes noget af det værste er, at få en bold eller slag over bollerne, og så er det svært at forstå, at andre søger det og tænder på det. 

Som jeg startede med at skrive, så har jeg stor respekt for din fetich og jeg skriver ikke for at gøre grin med det på nogen som helst måde. Men har du lyst vil du så måske sætte lidt ord på, hvorfor du tænder på det og den smerte som det må give. 

Jeg tænker det må være noget underkastelse af en eller anden form du søger. 

Er blot nysgerrig og jeg håber du vil sætte lidt ord på. 

Men uanset hvad, så håber jeg du finder, hvad du søger! 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 1 minut siden:

Stor respekt for din fetich, men hvor er den dog vild! 

Jeg tror vi er mange mænd, der synes noget af det værste er, at få en bold eller slag over bollerne, og så er det svært at forstå, at andre søger det og tænder på det. 

Som jeg startede med at skrive, så har jeg stor respekt for din fetich og jeg skriver ikke for at gøre grin med det på nogen som helst måde. Men har du lyst vil du så måske sætte lidt ord på, hvorfor du tænder på det og den smerte som det må give. 

Jeg tænker det må være noget underkastelse af en eller anden form du søger. 

Er blot nysgerrig og jeg håber du vil sætte lidt ord på. 

Men uanset hvad, så håber jeg du finder, hvad du søger! 

Hej Thomas. 

Det er lidt svært at sætte ord på, havde du fortalt mig for et halvår siden at jeg nu ville søge en pige der f.eks. kunne sparke mig i bollerne ville jeg fortælle dig du var sindsyg ;). Det er ikke noget jeg selv har gået og fantaseret om men det startede i det små og har så udviklet sig til mere og mere. Som du selv nævner handler det om underkastelse og sindsygt som det lyder er jeg vild med smerten. Jeg forstår din undren :). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel

Der er også hende her. Det er tidligere GP Emma-Tilde og hold nu op hun var lækker. Nåede at mødes med hende inden hun stoppede som GP.

Nu er hun i et andet milijø i Randers Ø

https://www.danskdomina.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil foreslå, at du får flyttet din tråd til BDSM forummet herinde - der er mange flere af drengene der, der helt sikkert har nogle gode svar til dig :)  Håber du finder lige det, du søger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...