Hop til indhold
elcon71

Dansk fræk tøs

Recommended Posts

Jeg er nok bare ved at blive en gammel sur mand. Men kvaliteten og ærligheden er sgu også gået fløjten i den her branche.

Lavede en aftale med Dansk Fræk tøs.

Vil bare sige at hygiejnen er ikke for god. Lugtede mildest talt af sved og sur glidecreme. (nej jeg er ikke glad for det der glidecreme) 

Er noget større end billederne lige giver indtryk af. Men det har jeg som ikke noget imod, men hun var sgu for gusten. Puha da da som de nattergale vil ha sagt.

Måtte i øvrigt gerne kneppe hende uden gummi for 500 ekstra. Men der sagde mavefornemmelsen, øjnene og store hjernen alligevel fra.

https://annoncelight.dk/showad/272172

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Puha, ja, det kan man jo ikke lige se eller fornemme ud fra billederne.

Helt generelt synes jeg at kvaliteten på Fyn er latterlig ringe. Jeg forstår godt, at mange (ikke alle) af de udenlandske piger leverer en dårlig service, for de er en del af en bolle-ring mellem Århus-Vejle-Odense og arbejder som menneskelige burhøns. 

Når det gælder danske piger, så har vi alle forskellige præferencer, men savner godt nok et kvalitetssted med smukke yngre danske piger/kvinder, som de har i Kbh. og andre steder.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...