Hop til indhold
Proxy

Berlin uge 30

Recommended Posts

Jeg overvejer at tage en tur til Berlin næste uge 2-3 dage, jeg kigger fly, men da jeg bor i Sønderjylland overvejer jeg også at tage bilen, kombineret med air bnb. 

Jeg har følgende to prioriteter til turen 

— ARTEMIS 

— Erlebniswohnung 

Hvis nogle med erfaring i Berlin har gode råd angående transport (særligt bil i Berlin) samt alternative steder der kan tilbyde flotte kvinder eller flere muligheder for sexevents (aktiv/passiv)såsom gangbangs, liveshows osv så meld gerne ind i tråden. 

Jeg kunne fx også godt tænke mig at finde et kvalitetssted med strip samt at få opfyldt min preference for sydamerikanske kvinder udover at skulle finde dem i privatannoncer. 

Byd meget gerne ind :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke bekymre dig om at være i bil i Berlin. Det fungerer langt bedre end i København. Nemt at finde rundt. Nemt at få P-plads. Trafikken flyder glimrende. Måske fordi tyskere generelt bare er bedre bag et rat end i mange andre lande. No worries!

Har kun besøgt Berlin med familien. Så det frække må andre byde ind med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Skal til Mecklenburg-Vorpommern området den kommende uge...Hvordan lå det til i Berlin, Proxy ?...Værd at tage en detour ? Er i bil, p.g.a arbejde.

Vh G72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Berlin er altid en detour værd. For pigesjov kan du med held prøve www.berlinintim.de,

Ellers er der altid andre oplevelser i byen, prøv f.eks stumfilmsbiografen Babylon, eneste kinoorgel i Europa (nogle film vises med liveorkester). Der er masser af hyggelige cafeer, cocktailsteder, danserestauranter (prøv Klärchens Ballhaus).

Viel Vergnügen OT

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...