Hop til indhold
hooot

Slagelse/korsør

Recommended Posts

Søger et godt sted i Slagelse/ korsør området hvor man kan få massage og hj eller måske bj ,  samtidig med at kvinden er nøgen og man må røre måske bruge fingre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
hooot skrev, den 19.7.2019 at 18:09:

Håber der er nogle som har en oplevelse fra Slagelse/korsør ;-)

Slagelse og Korsør er nok det dårligste område i DK. Jeg har ikke haft en eneste god oplevelse i dette område. Enten er det gamle kvinder med falske billeder eller grimme kvinder fra Polen. Det er hovedstaden, hvis man vil have en god oplevelse tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, for 2 timer siden:

Slagelse og Korsør er nok det dårligste område i DK. Jeg har ikke haft en eneste god oplevelse i dette område. Enten er det gamle kvinder med falske billeder eller grimme kvinder fra Polen. Det er hovedstaden, hvis man vil have en god oplevelse tror jeg.

Det var ærgerligt , håbede der måske var et sted som du kunne anbefale , hvis nu du skulle vælge på disse kanter og trængte til et hj eller bj , er der så en der kunne gå an ? Og ville elske hvis man må bruge et par fingre i hende samtidig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
hooot skrev, 1 time siden:

Det var ærgerligt , håbede der måske var et sted som du kunne anbefale , hvis nu du skulle vælge på disse kanter og trængte til et hj eller bj , er der så en der kunne gå an ? Og ville elske hvis man må bruge et par fingre i hende samtidig ;-)

Har skrevet lidt med hende her https://annoncelight.dk/showad/278719 

Kan ikke beslutte mig for om hun er den ægte vare. Jeg tror nu nok at jeg besøger hende i en af de kommende dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Skurken skrev, for 35 minutter siden:

Har skrevet lidt med hende her https://annoncelight.dk/showad/278719 

Kan ikke beslutte mig for om hun er den ægte vare. Jeg tror nu nok at jeg besøger hende i en af de kommende dage.

Giver du et praj hvis hun er legit? Lidt mystisk at hun skriver at hun er brasilianer, og kalder sig slev et russsisk navn (Malenkaja kukla = Lille dukke).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, for 4 timer siden:

Har skrevet lidt med hende her https://annoncelight.dk/showad/278719 

Kan ikke beslutte mig for om hun er den ægte vare. Jeg tror nu nok at jeg besøger hende i en af de kommende dage.

Hun ser spændende ud ;-) træffes hun privat eller er det på et hotel ? jeg har set der er en på annoncelight under Slagelse overskrift er Anna i Slagelse ( desværre ved jeg ikke hvordan jeg ligger link til hende op ) har du erfaring med hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Tatra skrev, for 22 timer siden:

Giver du et praj hvis hun er legit? Lidt mystisk at hun skriver at hun er brasilianer, og kalder sig slev et russsisk navn (Malenkaja kukla = Lille dukke).

Hun er IKKE legit - hold dig langt væk! Læs mere her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Skurken skrev, for 2 timer siden:

Hun er IKKE legit - hold dig langt væk! Læs mere her 

 

Surt show - men tak fordi du ofrede dig for holdet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Surt show - men tak fordi du ofrede dig for holdet;)

JA det var sgu surt show - men hey, det er din tur :p

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...